in

Novi problemi s kaĆĄnjenjem: Objavljuje li Elon Musk istinu?

Elon Musk
Foto: Screenshot

Pitate se zaơto niste čuli mnogo o Teslinoj drugoj generaciji Roadster sportskih automobila? Ispostavilo se da je to zato ơto je Roadsterov proizvodni debi joơ jednom pomaknut, i to na 2023. godinu. Za razliku od drugih kaơnjenja električnih super-automobila, čini se da ovo nema mnogo veze s Teslinom „spretnoơću” za odgođena lansiranja novih vozila. Izvrơni direktor Elon Musk na Twitteru je napisao da je ova godina posebna zbog neobične politike opskrbnog lanca koja bi mogla prouzročiti, kako on tvrdi, „da proizvedu 17 novih proizvoda, ali da se nijedan ne isporuči”. To, navodno, stoji iza trenutnog neuspjeha Roadstera.

Sada bismo trebali istaknuti da, s potpuno demontiranim Teslinim odjelom za odnose s javnoơću, ne moĆŸemo jasno potvrditi stoje li problemi s lancem opskrbe, kako Elon Musk kaĆŸe zaista iza kaĆĄnjenja Roadstera. MoĆŸda iza toga stoji neĆĄto drugo. Tko zna? Međutim, postoji sve viĆĄe izgovora slične vrste. Pogledajte samo Fordove probleme o izgradnji Broncosa i F-150, ili Ramovu nedavno (privremenu) odgodu isporuke 1.500 kamiona. Svi proizvođači automobila suočavaju se s problemima lansiranja novih proizvoda, a kamoli da zadrĆŸe svjetla u tvornicama koje grade postojeća vozila.

Zapamtite, u Tesli naporno rade u dovrĆĄavanju projekta preuzimanja Cybertrucka, a tek je lansirana izvedbena limuzina Model S Plaid. Ukratko, u tvrtki su zauzeti, a Roadster je vjerojatno niĆŸi prioritet od, recimo, Cybertrucka, koji će na trĆŸiĆĄte izaći s hrpom konkurencije kada debitira 2022. godine (i to će vjerojatno kasniti). Za sada, ako ste ĆŸeljno iơčekivali dolazak novog modela legendarnog Roadstera, nastavite čekati.


Ukratko o Tesli:

Osnovali su je u srpnju 2003. Martin Eberhard i Marc Tarpenning kao Tesla Motors, a ime tvrtke odaje počast izumitelju i inĆŸenjeru elektrotehnike Nikoli Tesli. U veljači 2004., putem ulaganja od 6,5 milijuna američkih dolara, suosnivač X.com-a, Elon Musk postao je najveći dioničar tvrtke i njezin predsjednik. Postao je izvrĆĄni direktor 2008. godine. Prema Musku, svrha Tesle je pomoći ubrzanju prijelaza na odrĆŸivi transport i energiju, dobivenu električnim vozilima i solarnom energijom. Tesla je započela proizvodnju svog prvog modela automobila, Roadstera, 2009. godine. Slijedili su Tesla Model S limuzina 2012., Tesla Model X SUV 2015., Tesla Model 3 limuzina 2017. godine i Tesla Model Y crossover 2020. godine. Tesla Model 3 je najprodavaniji plug-in električni automobil svih vremena u svijetu, a u lipnju 2021. postao je prvi električni automobil koji je prodan u milijun primjeraka na globalnoj razini. Teslina globalna prodaja vozila iznosila je 499.550 jedinica u 2020., ĆĄto je povećanje od 35,8% u odnosu na prethodnu godinu.

Članak objavio Luka Petkovic

Hyundai i30

Hyundai i30: Racionalna alternativa Opel Astri

ĆŸivot na cestama

Nije lagan ĆŸivot na cestama: Pogiba viĆĄe pjeĆĄaka nego biciklista i motociklista zajedno