Land Rover je utišao skeptike i proizveo Defendera dostojnog poznatog imena. Jasno je da živimo u vremenu kada nas okružuju moderniji i luksuzniji automobili nego ikada prije, ali Land Rover Defender nije izgubio ništa od vlastite sposobnosti da se bori s najvećim rivalima.
Trebale su Land Roveru godine da zamijeni legendarnog Defendera 4×4, ali kada je to učinio, nije zabrljao. Naravno, fanovi ove marke nadali su se da Defendera neće snaći neizbježne nadogradnje u tehnologiji, luksuzu i cijeni, ali nema sumnje da najnoviji model može nositi mnoge poveznice s originalnim modelom koji je izašao još davne 1948. godine, kada je predstavljan na sajmu u Amsterdamu.
U ponudi su tri dizelska motora za Defender: D200, D250 i D300 sa 197 KS, 247 KS i 296 KS, odnosno sve verzije 3,0-litrenog, šestocilindričnog rednog agregata s blagom hibridnom tehnologijom.
Benzinski automobili uključuju P300 od 296 KS i P400 od 394 KS, dok benzinska plug-in hibridna jedinica za model 110 donosi poboljšanu ekonomičnost i nižu emisiju CO2.
Tu je također i V8 benzinska opcija visokih performansi s JLR-ovim kompresorskim 5.0 motorom od 518 KS. Automatski mjenjač s osam brzina je standardan u cijeloj ponudi.
Razine opreme prelaze s Defendera na početnu razinu na S, SE i HSE. Također postoji mogućnost nadogradnje na liniju opreme X-Dynamic, koju slijede vrhunske X verzije i automobili Edition. Model V8 vrhunski je vodeći model, a Carpathian Edition nudi sivu boju po mjeri i posebne završne obrade.
Land Roveru se mora čestitati zbog zadržavanja radne etike Defendera, unatoč njegovoj novoj privlačnosti zova modernih vremena. Oblik poput kutije, hrapava konstrukcija i maksimalna terenska sposobnost najnovijeg Defendera osigurava podosta zahtjeva od strane vozača koji traže najnovije i najmodernije SUV-ove. Međutim, za Land Rover Defender morat ćete potrošiti popriličnu svotu novca. Možete li pogoditi? Otprilike, oko 850.000 kuna. Tko voli, nek’ izvoli…