Pretraži
Znate li kako se Tesla model X nosi sa prijeđenih 600,000 km? Bolje nego biste pretpostavili.

Znate li kako se Tesla model X nosi sa prijeđenih 600,000 km? Bolje nego biste pretpostavili.

Objavljeno: 11/03/2020 / Autor: Mihael / Foto: Tesla

600.000 km sa Teslom – Nije nikakva tajna da vlasnici Teslinih automobila uistinu vole svoje električne ljubimce, ali koliko njih može iz iskustva reći kako je to zapravo imati električni automobil na duge staze. I ne, pri tome ne mislimo na Nordschleife. Krug na Ringu možda može biti pakao za baterije svakog strujića, ali nas zanima kako se električni automobil u cijelosti nosi sa velikom kilometražom.

Tko bi nam mogao dati bolji odgovor od tvrtke koja se u Sjedinjenim Američkim Državama bavi uslugama taksiranja i iznajmljivanja automobila. Tesloop je tvrtka koja sa svojom flotom Tesli posluje na potezu između američkih gradova Los Angeles, San diego, Palm Springs i Las Vegas. U ponudi imaju sve relevantne modele Tesle, od kompaktnog Modela 3, preko većeg Modela S pa sve do SUV-a Model X.

 



 

Na mjesečnoj razini svaki od njihovih automobila napravi u prosjeku oko 27,000 kilometara. Većina automobila u floti na satu ima preko 500,000 kilometara dok se neki opasno približavaju cifri od 800,000 kilometara. Priznat ćete, ozbiljni kilometri i za ponaboljeg maratonski raspoloženog dizelaša, kamo li ne „nježnog“ strujića konstruiranog za gradske relacije.


Tesla i velika kilometraža

Tesla i velika kilometraža

Tesla i velika kilometraža


 

600.000 km sa Teslom

Tvrtka Tesloop je nedavno prodala jedan od svojih automobila, Teslu Model X 90D sa 654,000 prijeđenih kilometara. Usput su na internetu podijelili servisnu povijest automobila kako bi pokazali da pouzdanost Teslininh vozila uvelike nadmašuje očekivanja i stereotipe koji prekomjerno kruže eterom.

Svi servisi na vozilu su napravljeni u jamstvenom roku tako da vlasnik nije imao većih izdataka. Ukupna vrijednost servisa je 29,000 dolara što i nije puno kada se u obzir uzme golema kilometraža. Uz nekolicinu manjih otklonjenih kvarova i redovnih servisa popt promjene kočnica te dva puta zamijenjenog kompresora klime, Model X je na otrpilike 500,000 kilometara mijenjao bateriju, također u jamstvenom roku jer je Tesla tada još davala neograničeno jamstvo a baterije.

Iz ovoga možemo vidjeti da održavanje električnog automobila nije nikakav bauk i uz intenzivno peglanje kilometara. Najskuplja komponenta je svakako baterija na koju proizvođači za sada daju izdašne jamstvene rokove.


Pogledaj galeriju


600.000 km sa Teslom

Povratak na vrhpointer
Zatvori X