Pretraži
ZED IS(N’T) DEAD: ovaj 370Z je spreman za Global Time Attack sezonu 2020.!

ZED IS(N’T) DEAD: ovaj 370Z je spreman za Global Time Attack sezonu 2020.!

Objavljeno: 09/11/2019 / Autor: Petar Bondek / Copyright: Nissan Motor Corporation

NISMO & Z1 Motorsports su udružili snage na ovom 370Z Time Attack projektu. No, nije slagan samo za SEMA show, već za Time Attack sezonu 2020. u  “GTA Limited Klasi”

Time Attack je sve popularnija disciplina – dapače, sad se zove Global Time Attack pa je popularnost svima jasnija! Uzmimo u obzir da nikad niste čuli za spomenutu disciplinu, pa da pojasnimo; ime objašnjava skoro sve – to je doslovno napad na štopericu, lov na najbrži mogući krug. Vozač ima pravo na tri kruga – jedan za zagrijavanje, drugi za postavljanje vremena i treći za hlađenje. Jednostavnije ne može. Klasa ima četiri – Enthusiast, Street, Limited i Unlimited, s tim da se sve klase osim Unlimiteda (bar zasad) voze na cestovno legalnim gumama.

Kod ovog monstruma to su Yokohama Advan A052, na predivnim Rays Volk ZE-40 kotačima.

 

Hibridna donacija

Sam 3,5 litreni V6 iz Q5o hibrida je uz sve moguće NISMO/Z1/HKS dijelove došao na preko 750 KS, uz poneku GTR donaciju. Uz opsežno korištenje 3D printanja je izrađeno izuzetno mnogo dijelova karoserije, aerodinamike i interijera, a za sve ostalo su se pobrinuli dečki iz Nissan Motorsporta i Z1.

Naravno da za ovu disciplinu automobili uz snagu, downforce i mehanički grip moraju imati i izdržljivost, što je skoro zaštitni znak Z-a. U modernijoj verziji je s nama od 2002., dok je značajniji redizajn bio 2006. Randy Rodriguez, tvorac redizajna je ostvario ono o čemu sanja svaki dizajner – stvorio je klasik!

Ni dinamički 370Z nije zaostajao – V6 s 333 KS je i za današnje pojmove sjajan – rijetko koji automobil nudi pravi cuopeovski smještaj iza dugog poklopca motora, mesnatih bokova i predivne simfonije koja izlazi iz ispušnih cijevi. Čak se i sa poluautomatskim mjenjačem pokazao super-zabavnim, uz automatsku aktivaciju međugasa.

 

Pretpostavljam da je sa skoro 800 KS još zabavniji nego u serijskoj izvedbi, a o samoj brzini presuditi će – štoperica! 

 

Pretpostavljam da je karbonski “lip” prednjeg spojlera  najskuplje mjesto na kojem možete odložiti bocu piva!

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X