Pretraži
VW priprema napucani SUV na struju. ID.4 GTX ulovljen pod lakom kamuflažom na testiranju

VW priprema napucani SUV na struju. ID.4 GTX ulovljen pod lakom kamuflažom na testiranju

Objavljeno: 01/05/2020 / Autor: Mihael / Foto: Carscoops

Proizvodna verzija Volkswagena ID4 još nije službeno predstavljena javnosti no prilično dobro znamo kako će izgledati. To ne znači da situacija miruje oko testnih primjeraka koji zakamuflirani kruže cestama. Izvještaji s terena govore da se VW priprema lansirati i sportsku verziju možebitnog naziva GTX tako da bi fotografije u prilogu mogle prikazivati upravo to, Volkswagen ID4 GTX.

Razlike u odnosu na običan ID4 električni SUV su vidljive već na prvu, unatoč kamuflaži koja zapravo i ne skriva previše. Osnovna verzija ID4 koja je gotovo spremna za javnost, nalikuje velikom gradskom kompaktu. Linija krova je relativno ravna a stražnji kraj se naglo spušta prema dolje. Testni primjerak sportskog električnog SUV-a koji vidimo ovjde ima drugačiju karoseriju.

 



 

Možemo primjetiti da je zapravo izgledom bliži originalnom konceptnom VW Crozzu što u prijevodu znači više kupeovsku liniju krova i stražnjeg dijela automobila. Neupitno je da će to djelovati loše na prostranost na stražnjim sjedalima kao i na manji prtljažni prostor.


VW priprema nabrijani ID4 GTX

VW priprema nabrijani ID4 GTX

VW priprema nabrijani ID4 GTX


Ono što će se svakako svidjeti kupcima ovog vozila jest njegov naglašen sportski karakter. Naglašava ga prije svega izraženi spojler na poklopcu prtlajžnog prostora a uz to ističe se i sa lažnim auspusima na stražnjem dijelu. Doduše, nije ovo prvi put sa VW koriste lažne auspuhe u svrhe atraktivnijeg dizajna i naglašavanja sportskog karaktera. Zapravo, jedino nas malo rastužuje što se auspusi prikazuju i na električnom automobilu koji naravno uopće ne koristi takve sustave.

Sportski ID4 GTX bi trebao imati više snage od osnovne verzije a prilično je sigurno da će imati i pogon na sve kotače. Osnovni ID4 će biti opremljen jednim elektromotorom od 204 KS na stražnjoj osovini a ujedno će imati i 310 Nm okretnog momenta. GTX verzija bi trebala imati dva elektromotora, svaki na jednoj osovini, 306 KS ukupne snage i 450 Nm trenutno dostupnog okretnog momenta. Domet bi po dostupnim informacijama trebao biti oko 500 kilometara.


Pogledaj galeriju


VW priprema nabrijani ID4 GTX

Povratak na vrhpointer
Zatvori X