Pretraži
VAD BMW Z4 GT3 V8 ima jednu tajnu – ona se nalazi ispod poklopca motora i nosi oznaku LS3!

VAD BMW Z4 GT3 V8 ima jednu tajnu – ona se nalazi ispod poklopca motora i nosi oznaku LS3!

Objavljeno: 07/11/2019 / Autor: Petar Bondek / Copyright: VADDESIGN

Da, ovaj projekt je na 80% od finalnog izgleda, ali već sad izgleda tako sjajno da smo ga MORALI objaviti!

Pogodili ste – ovo nije serijski E89! A nije ni motor… Copyright: VADDESIGN

BMW E89 možda ne spada u najizazovnija dizajnerska ostvarenja bavarske tvrtke…dosad. ekipa iz VAD Designa je odlučila osloboditi njegov potencijal na svim poljima – i opako se primila posla! Kao što možete primjetiti na ovaj Z4 je montiran BMW Motorsport GT3 Carbon Fibre Aero kit britanskog GT3RR-a.

Magnezijske felgice su od istog proizvođača no ukoliko ste očekivali podlu fintu s S65 instalacijom – nemate pojma. Ne da motor nije BMW-ov, nego nije ni njemački!

 

Amerika ist wunderbar!

Ukoliko ne shvaćate sarkazam Rammsteinovih tekstova – šteta, no ono što stvarno je američko und wunderbar je LS3, američkiji od pite od jabuka, Agent Orangea i projekta MK-Ultra zajedno.

Ovdje stane još jedan smallblock V8, ali Craig Taylor iz Dynotorquea je rekao odlučno NE Copyright: VADDESIGN

Grlenih 500 KS iz klasične V8 konfiguracije kao da nije odgovarao originalnoj karoseriji dizajniranoj od strane Juliane Blasi, pa je ista dobila fenomenalni bodykit, a LS3 je dobio šestbrzinski Tremec.

Sam motor je ugrađen od strane Craiga Taylora vlasnika tvrtke  Dynotorque AP kočnice, Quaife dif i podesivi Bilsteinovi amortizeri su skoro standard na trkaćim automobilima, no ovo je – cestovni! Ono što definitivno predstavlja forte ovog projekta su 10.5×19 i 13×19 GTR33 kovani Magnesium F1M kotači obučeni u Michelinke dimenzija 265/35R19 i 345/30R19. Preveliko?

Inače da, ali…izgleda stvarno OMG i WTF u isto vrijeme. To se traži! Da bi grmljavina stada američkih pastuha bila u ispravnom tonalitetu njihova pluća su dobila Dynotorque glasnice. Nadya Arnout, dizajnerica interijera Z4 bi vjerojatno dobila trostruki serijski infarkt da vidi namjere racing orijentiranih fanatika iz VAD-a.

 

VAD je u ovaj BMW ugradio nešto važnije od samog V8 iz Ontaria i mjenjača sklopljenog u Meksiku – a to je ODVAŽNOST!

 

Nešto što BMW-u nedostaje već godinama….

P.S. Priču o finalnom V8 E89 ćete dobiti odmah  za vrijeme Autosport International Performance showa početkom siječnja 2020.!

 

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X