Toyota je spremna već 2021. godine započeti prodaju automobila sposobnih međusobno komunicirati pomoću tehnologije bežičnog prijenosa podataka kratkog dometa što bi trebalo dovesti do drastičnog smanjenja prometnih nesreća godišnje. Prodaja takvih vozila započet će tada na američkom tržištu.
Nadaju se u Toyoti da će najavljeno tehnološko rješenje ondje uspjeti primijeniti već sredinom 2020., a pritom i poslužiti za primjer ostalim proizvođačima. Prije otprilike godinu i pol, u prosincu 2016., jedan od poteza administracije tadašnjeg predsjednika Sjedinjenih Američkih Država Baracka Obame bio je i prijedlog obvezne primjene ovakve tehnologije pri čemu je proizvođačima dan rok od (barem) četiri godine da tehnologiju razviju i implementiraju.
Zahtjev u prijedlogu bio je osigurati da sva vozila ‘uporabom standardne tehnologije govore istim jezikom’.
Toyotin predsjednik odjela planiranja i strategije Andrew Coetzee sada je izjavio da je potez kojeg povlači Toyota osmišljen i kao poticaj drugim proizvođačima, vladajućim strukturama i svima u održavanju i razvoju prometne infrastrukture da se, unatoč nedostatku zakonske regulative, priključe.
Godine 1999. proizvođačima automobila odobren je korištenje određene frekvencije za komunikaciju vozila s vozilima te vozila s infrastrukturom. Više od deset godina tehnologija je proučavana, no ne baš i obilno korištena.
U SAD-u od prošle godine, ipak, postoji komercijalni automobil koji koristi tehnologiju komunikacije s drugim vozilima, a riječ je o Cadillacovom modelu CTS. Vozila koja mogu komunicirati, a koja su testirana u pilot-projektima američkih proizvođača u više od deset godina, koristila su sustave komunikacije dometa do 300 metara za razmjenu podataka poput lokacije, smjera i brzine kretanja. Ti podaci slani su vozilu s kojim je komunicirano brzinom koja je sposobna primiti deset podataka u sekundi, potom prepoznati rizike i upozoriti vozača na vrijeme da izbjegne sudar.

Istu tehnologiju Toyota primjenjuje u Japanu od 2015. godine. Brojka automobila koji komuniciraju premašuje 100,000.
Nacionalni ured SAD-a za sigurnost prometa na autocestama (NHTSA) lani je procijenio da bi ugradnja ovog sustava u nova vozila koštala između 135 i 300 američkih dolara. Godišnje bi to iznosilo oko pet milijardi dolara, ali i moglo spriječiti do 600,000 prometnih nesreća i potpuno razvijena uštedjeti oko 71 milijardu dolara. Odluka o primijeni ove tehnologije neće biti donesena prije prosinca ove godine.