Pretraži
Tko kaže da dizelaši nisu IN? Ovaj Audi je naoružan biturbo V8 TDI-jem s 900 Nm okretnog momenta!

Tko kaže da dizelaši nisu IN? Ovaj Audi je naoružan biturbo V8 TDI-jem s 900 Nm okretnog momenta!

Objavljeno: 25/06/2019 / Autor: Petar Bondek / VPhoto: Newspress

 

Hmmmm…izgleda kao da se ustao na krivi kotač i da jedva čeka da prvom gradskom kompaktu pokloni besplatni frontalni crash-test…Kad bi se mjerila opakost kod automobila, ovaj SQ5 bi bio u rangu hollywoodskih legendi poput Keysera Sözea, Antona “Tončija” Chigurha i Hansa Lande…da, toliko je opak!

 

Metoda zastrašivanja protivnika

Pogledajte samo to lice – XXL singleframe maska, male urokljive HD Matrix LED-ice, naglašene jagodične kosti – ovoj Faci nije potrebno blendanje da ga netko propusti – pogled u retrovizor je dovoljan za čišćenje prometne trake!

Biturbo V8 je bitan dio razbijačkog imagea, pogotovo kad se u jednadžbu stavi najsnažniji dizelski motor u EU – TDI obujma 4,0l ispaljuje 435 KS uz masivnih 900 Nm okretnog momenta između  1.250 i a 3.250 o/min. SQ8 s takvom vatrenom moći šokira i štoperice – 4,8 s do 100 km/h, a elektronika zatim vrlo brzo baci Titanicovo sidro pri 250 km/h. Taktika isporuke snage je logična – prvo se aktivira jedan turbo, a zatim se oko 2.200 o/min aktivira i drugi.

 

quattro Penthouse

Komfor je na razini penthousea – masažna sjedala, dva velika displaya, prtljažnik kapaciteta 605/1.755 litara…sve što vam je potrebno da se osjećate ugodnije nego u svojoj vili.

Da bi vožnja bila što ugodnija tu je sustav koji sugerira brzinu u svrhu hvatanja zelenog vala na virtualnom cockpitu. MMI djeluje uparen s Amazonovom Alexom, a da bi putovanje bilo zanimljivije (ukoliko tehnologija poput upravljanja svim kotačima, sportskog diferencijala i stabilizacije kotrljanja nije vaš fah) tu je fantastični Bang & Olufsen 3D Premium Sound System, zapravo jedini audio-sustav koji bi automobil trebao imati – bez aktuatora!

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X