Pretraži
TEST: Mitsubishi L200 DC 2.3 DI-D – Tri dijamanta pokazuju pravi sjaj upravo u žitkom blatu!

TEST: Mitsubishi L200 DC 2.3 DI-D – Tri dijamanta pokazuju pravi sjaj upravo u žitkom blatu!

Objavljeno: 14/05/2020 / Autor: Petar Bondek /

TEST: Mitsubishi L200 DC 2.3 DI-D – U današnje vrijeme postoji vrlo malo stvari za koje bi stavili ruku u vatru, no čim netko spomene Mitsubishi i off road, znam da je vrijeme da se zasuču rukavi i potraži prvi otvoreni kamin…


L200 i cigla? Zašto ne, može ih prevesti čitavu tonu! Foto: Vozim.HR


 

“L” kao Legendaran…bez ikakve sumnje!

Možda niste toga svjesni, ali ovo je osma generacija L200, Mitsubishijeve briljantne kombinacije divokoze i vojničkog ašova! Vjerojatno nijedan pick-up današnjice nije manje reklamiran, ne pojavljuje se ni u jednom hollywoodskom blockbusteru, no pick-upovi su slični vrhunskom pivu – oni su sami sebi najbolja reklama! Konkurencija nikad nije bila napetija, svi rade pick-upove (neki klasične, neki strujne), od kineskog Huanghaija do USofA Riviana, no jedna oznaka vrlo često sasvim nenametljivo nakraju ispliva na samu površinu tog pickupovskog oceana – L200.


Neka Vas perla bijela boja ne zavara – ovo je savršen stroj za skretanje s utabanog puta… više puta dnevno! Foto: Vozim.HR


Možda sam mrvicu pristran, (pošto je upravo Pajerov volan bio prvi kojeg sam primio u ruke na Končarovom parkingu), no to neće biti prevelik problem – Mitsubishi je prevelik konglomerat da bi se oslanjao na nostalgiju i lovačke priče! L200 se može osloniti na pravu pravcatu šasiju (jednu od posljednjih?), klirens od preko 20 cm, dug hod vrhunskog prilagodljivog ovjesa i sav komfor međuosovinskog razmaka od tri metra.


Dovoljno mjesta i nosivosti za prijevoz smarta na EU paleti…plus špeceraj! Foto: Vozim.HR


 

Mišići, svestranost i atraktivna figura

U miks ubacite odličan 2,3 litreni dizelaš s optimalnih 115 kW/150 KS i 400 Nm kopačkog okretnog momenta na 3.500 o/min – i neka party počne! Osobno sam veliki protivnik luksuznih paketa opreme (čitaj “Kože”) na pick-upovima, jer se zapravo radi o radnim strojevima u koje ponekad ulazite nalik Čudovištu iz močvare, no s ovim L-om slobodno zalutate i do špice (kad su svi planinarski putevi zatvoreni).


Pokrov je elegantan i praktičan – nitko ne mora znati tonu ČEGA prevozite! Foto: Vozim.HR


Bez brige, ovaj L200 s Instyle paketom opreme se najbolje osjeća InBlato…ništa se nije promijenilo od ranih dana pick-up verzije ove južnoameričke mačke. Reduktor, selektor modova vožnje, blokade difova, senzori skroz naskroz, pomoć pri uzbrdici i uzbrdici, automatsko zaustavljanje, upozoravanje pri napuštanju vozne trake…tako bi mogli do preksutra, no ukratko ovaj (nekad) samo radni stroj je ono što santoku nož predstavlja u kuhinji – osim što je naglašeno japanskog dizajna – reže sve što se gurne pod njega!


Off road izbornik i hill holder su superjednostavni za korištenje – kao i ostatak L200-ke!Foto: Vozim.HR


 

Pastrve, santoku, propete mačke i Trinitroni?

Ukoliko niste naviknuti na vožnju klasičnih pick-upova, L200/Triton bi Vas mogao iznenaditi visokim položajem sjedenja, tipičnim 4×4 propinjanjem pri ubrzavanju (ne propinju se samo konjići – nego i  mačje podvrste), nosivošću od jedne tone i nešto lakšim stražnjim krajem.


Old school interijer? Bogu hvala! Sve je poznato, pratično i nadohvat ruke – a tipke su takvih dimenzija da ih je nemoguće promašiti! Koža nije na Bentleyevom nivou, no valja napomenuti da je ovo zapravo radni stroj, Foto: Vozim.HR


Ono što me najviše veseli što je vozački okoliš još uvijek praktičan, jednostavan i bez pomodarskih “moj Sony Trinitron je veći od tvoje SABA-e” bakrača…Tu se vraćamo na početak priče – ovo je vjerojatno najbolji pick-up kojeg možete kupiti, znatno jeftiniji od šminkerske konkurencije (340.850 kn sa svom dodatnom opremom), nosi tonu tereta i žica još, a troši ispod 10 l/100 km.

Da, uz 530 cm dužine senzori u gradu poderu grla od pištanja, no ovaj ignorant ležećih policajaca i neprikosnoveni vladar rubnika nema problema s bezvlašćem i kaosom glavnog grada pod Sljemenom gdje su prometni propisi fleksibilniji od sjajne Mitsubishijeve šasije. L200 je Velika bijela, vladarica prometnog oceana i terenskog prostranstva.

Ukoliko ste ikad razmišljali o hvatanju pastrva direktno iz automobila, L200 je vjerojatno Vaš idealan izbor za tulumarenje po riječnom koritu…

 

Ovaj pick-up je tako raznovrsan vrhunski sklop da u njemu svatko može izgledati sposoban poput Kenjira Shinozuke ili Jutte Kleinschmidt!

 


Ni asfalt mu nije stran, iako najbolje funkcionira izvan njega! Foto: Vozim.HR


 


Mitsubishi L200 DC 2.3 DI-D

TEHNIČKI PODACI

Motor turbodizelski

Obujam 2.268 ccm

Snaga 110 kW/150 KS pri 3.500/min

Moment 400 Nm pri 1.750/min

Pogon na stražnje kotače/4×4

Mjenjač ručni , šestbrzinski

Dimenzije 530,5 x 181,5 x 177,5  cm

Osovinski razmak 300 cm

Gume 265/60 R 18 Nokian

Težina 2.030  kg

 

MJERENJA

Brzina 174 km/h

0-100 km/h 12,8 sekundi

Potrošnja 9,7 l/100 km

OPREMA INSTYLE: Bi-LED svjetla • naplaci 18“ • senzori sprijeda, straga i kamera • blokada stražnjeg diferencijala • pomoć na uzbrdici i nizbrdici • automatsko kočenje • upozorenje o napuštanju vozne trake • off-road izbornik •  dvozonska automatska klima • kožna grijana sjedala • multimedija • kožni volan • električni paket • senzor kiše i svjetla…

DOPLATE

metalik • sklopiv pokrov i obloga teretnog prostora • kuka

CIJENA S DOPLATAMA 340.850 KUNA


Pogledaj galeriju

TEST: Mitsubishi L200 DC 2.3 DI-D

Povratak na vrhpointer
Zatvori X