Pretraži
TEST: Citroën C3 LIVE PureTech 82  – Heroj radničke klase nudi sve što Vam treba!

TEST: Citroën C3 LIVE PureTech 82 – Heroj radničke klase nudi sve što Vam treba!

Objavljeno: 19/02/2020 / Autor: Petar Bondek / TEST: Citroën C3 LIVE PureTech 82

TEST: Citroën C3 LIVE PureTech 82 – Konačno! Došlo je i vrijeme kad se čovjek veseli testnom autu s baznom opremom! Već mi je zlo od papagajskog ponavljanja nebitnih stvari poput “povezivosti”, “inčeva dodirnog zaslona”, “autonomije” ili “rezolucije”! Ovdje smo da pričamo o automobilima, a ne o laptopima!


Konačno nešto što izgleda kao automobil, a ne kao sajam elektroničke opreme! Sve je poznato, nadohvat ruke i fino ergonomski oblikovano… Foto: Redakcija VOZIM.HR


Već mi se i samo ime sviđa -LIVE! Pola mojih omiljenih albuma ima baš taj opis – od Ramonesa do Jamesa Browna i Muddyja Watersa. PureTech? Zvuči pomalo tehnokratski, ali OK, ima prolaz. Što reći o C3? Citrač je u uzlaznoj putanji, konačno se poštuje očekivanje publike i njeni zahtjevi, prodaja svih C-ova cvijeta, pojavljuju se hibridi, strujići, SUV-ovi, no stari André-Gustave, (utemeljitelj firme nizozemsko-poljskog podrijetla) bi zacijelo cijenio i doprinos nezaustavljivog C3.

 

TEST: Citroën C3 LIVE PureTech 82 – Da ste dobili opremu ovog C3 prije 10 godina u S-klasi zaspali bi snom pravednika!

Kad opremu nazovete “baznom” plus metalik boja (bar u ovom slučaju) – niste fer.


Sve tipke se mogu gađati “na neviđeno” a s klikovima klima-uređaja također ne možete promašiti! Old school uvijek funkcionira! Foto: Redakcija VOZIM.HR


Ima apsolutno SVE što jedan moderan automobil mora imati – ESP, Bluetooth podršku, tempomat, šestbrzinski ručni klima-uređaj, pomoći pri kretanju na uzbrdici, zračne jastuke, prepoznavanje znakova s ograničenjem brzine, i USB priključak za lakše pjevušenje uz Charlesa Aznavoura ili Edith Piaf. Dakle, “bazno” je ovdje vrlo bogat pojam 🙂


Klasika uvijek prolazi – pogotovo kad je pregledna i u lijepom kućištu! Foto: Redakcija VOZIM.HR


Ono što mi se sviđa kod ove izvedbe je znatno veća upotrebljivost – ne morate patiti na dva milijuna vanstandardnih ležećih zagrebačkih gendarmea, jer su gume dimenzija 185/65 R15 a i sam ovjes je stvarno komforan, što se za većinu Francuza s četiri kotača nažalost više ne može reći.

 

Ne zovite ga Jeremija – 82 KS fino galopiraju i bez turba

Ukoliko spomenemo da ovaj C3 s nadoplatom u obliku metalik boje košta 92.900 kn do registracije, odjednom postaje još bolja opcija. Solidan mjenjač s malo dužim hodom uklopljen s atmosfercom od 82 KS funkcionira sasvim pristojno, s mrvicu preko 13 s do 100 km/h se nećete bacati u street raceove s GT-R-om, ali to niti nije namjena ovog simpa Citrača. S druge strane, sasvim pristojno će vas odvesti na kraće i duže ture bez ikakvog problema uz konstantno podsjećanje da se vozite u potpuno novom automobilu kojeg ste platili razumno malo novaca

Svi su se već naviknuli na turbo-motore, no ovaj 1,2 litreni atmosferac nipošto lijenčina – uz duži zalet postiže preko 165 km/h, no sve preko 130 je ionako pretjerivanje i cimanje the Presretača. Ovaj Citrač nije provocateur, već monsieur koji ima svoj ritam i raspored!

Unutrašnjost je skladno osmišljena, materijali i uzorci ugodni, čak sve izgleda poželjno nakon forsiranja piksela i inča kod svakog novog auta. Materijali su kvalitetni, izgled već naveliko poznat a simpatični retro detalji i dalje ne gube svoju čar. Jednostavno, sve je i dalje simpa, šarmantno i izrazito fuinkcionalno.

Takav je i prtljažnik – u njega možete uliti 300 litara najboljeg francuskog šampanjca ili ubaciti mješalicu za beton ukoliko pritom oborite stražnja sjedala.


Uz metalik boju se sjajno uklapaju neobojani retrovizori i kvake. Nitko od upitanih prolaznika nije ni primjetio taj “nedostatak”… Foto: Redakcija VOZIM.HR


 

Sivo ponekad može izgledati vrlo živahno i mladenački – baš kao u slučaju ovog C3!


Pogledaj galeriju

TEST: Citroën C3 LIVE PureTech 82

Povratak na vrhpointer
Zatvori X