Pretraži
Škoda Kamiq – predstavlja nam se kroz službene skice otkrivajući svoje podrijetlo

Škoda Kamiq – predstavlja nam se kroz službene skice otkrivajući svoje podrijetlo

Objavljeno: 31/01/2019 / Autor: Mihael / Foto: Škoda

Nova Škoda Kamiq, koja će se u Škodinoj hijerarhiji nalaziti ispod većih modela KAroq i Kodiaq, službeno će biti predstavljena javnosti u ožujku ove godine u Švicarskoj, točnije na ženevskom salonu automobila. Za njen dolazak na tržište ipak ćemo se morati strpiti još do jeseni ove godine.

Novi mali SUV iz redova Škode zapravo je proizvodna verzija konceptnog Visiona X koji je češki proizvođač automobila predstavio godinu dana prije nego li će predstaviti tržišnu verziju, dakle u Ženevi prošle, 2018. godine. Ovo nam je prva prilika vidjeti potpuni dizajn nadolazećeg Kamiqa koji će, barem za sada, biti najmanji Škodin model iz kategorije urbano sportskih terenaca.

Uzimajući u obzir tržišnu poziciju Škode Kamiq, možemo zaključiti da će joj glavni konkurenti a ujedno i mete biti Nissan Juke i Renault Captur. Kada je i Kamiq u pitanu, slično kao i Octavia i Superb, Škoda se odlučila igrati na kartu prostranosti u klasi što nerijetko može zbuniti neupućeno oko svrstavajući Škodu u višu klasu automobila od one kojoj zapravo pripada.



Za razliku od sestrinskog Seata Aronae, Kamiq je napravljen na prostranijoj platformi oznake MQB što će joj, nadaju se vodeći ljudi u Škodi, omogućiti prednost po pitanju prostranosti i komocije u odnosu na konkurenciju. Pogledamo li bolje, primjetit ćemo da Kamiq vrlo uspješno imitira svog idola, konceptni Vision x. Skice kao skice, ne otkrivaju detalje tako da nam preostaje nagađati o nekim pojedinostima vezanima za proizvodni model.

Primjera radi, ne možemo reći hoće li Kamiq imati skrivenu ili klasično vidljivu kvaku na stražnjim vratima. Ukoliko se Škoda odluči za prikrivenu kvaku, to će značiti da Kamiq želi prikazati kompaktnijim nego li zapravo je. Time bi se postigao vizualni dojam kojeg ostavljaju trovratne verzije gradskih kompakata.

Pogonski sustavi u Kamiqu bit će iz poznate nam palete VAG-ovih motora, što podrazumijeva turbobenzince i turbodizelaše koji će se moći kombinirati sa ručnim ili pak automatskim mjenjačima sa dvije spojke. Ono što Škoda po svemu sudeći neće dati na izbor svojim kupcima jest da odaberu pogon na sve kotače jer će Kamiq biti dostupan samo sa pogonom na prednjoj osovini.


Pogledaj galeriju


Škoda Kamiq skica

Povratak na vrhpointer
Zatvori X