Pretraži
SEAT Tarraco FR PHEV – Španjolac želi očarati tržište snagom i malom emisijom CO2!

SEAT Tarraco FR PHEV – Španjolac želi očarati tržište snagom i malom emisijom CO2!

Objavljeno: 28/08/2019 / Autor: Petar Bondek /

Prodaja PHEV vozila u EU je u stalnom padu – u proj polovici 2019. je prodano 12.300 PHEV automobila manje nego u istom periodu prošle godine (pad od 13%). Može li novi SEAT preokrenuti trendove s Tonkicom-Palonkicom FRRRRR?

Ne znam za Vas, ali već imam jedna problem s ovim SEAT-om! Problem se zove “Zašto izgleda identično kao Audi  e-tron?”. Znam, sve je to ista firma, bla-bla – ali ipak bi svaki oznak unutar korporacije trebao imati neki identitet ili bar naznaku istog. Jedini način prepoznavanja su felge s pet krakova – Audi na njima ima četiri crte, dok SEAT ima dvije. Eto, ipak su pazili na detalje…

 

SEAT-u ide sasvim dobro – konačno!

Tarracov paket baterija od 13kWh nudi električnu autonomiju od 50-ak km, uz smanjenu emisiju CO2 – ide ispod 50g/km, što je odličan rezultat. Ovo će biti najsnažniji Tarraco u ponudi, s kombiniranih 240 KS.

Što je bitno napomenuti među novitetima ionako novog modela? Nema tu previše posebnosti za PHEV izvedbu – osim krucijalnog komada automobila ovih dana  – 9.2’displaya na kojem pratite bitne podatke i ujedno gubite koncentraciju, ali ona ionako nije bitna za vožnju ovih dana, unatoč pooštrenju kazni…

Ovo je konačno dobra godina za SEAT, počeli su proizvoditi ono što većina najviše voli- novac! Da, u prvih sedam mjeseci ove godine je SEAT prodao 369.500 automobila, a ovaj koji se proizvodi u Wolfsburgu je jedan od aduta, tako bar misle u VW-u…

Kombinacija 1.4 TSI motora sa 110 kW,  85 kW iz elektromotora i 13 kWh iz litij-ionskog paketa baterija zvuči pomalo komplicirano (i teško), ali funkcionira. 180 kW/240 KS i 400 Nm okretnog momenta guraju Tarraca sve do 217 km/h, a navedeni ubrzava do 100 km/h za 7,4 s. Nije loše… Ono što je loše da smo očekivali više – ne samo od SEAT-a (VW-a), nego od cijele autoindustrije.

Civilizacija je 1969. poslala čovjeka na Mjesec, a u 50 g. nije u stanju napraviti kompaktan pogonski sklop u laganoj i sigurnoj konstrukciji čija proizvodnja ne usisava posljednju kunu kupčeve unučadi iz džepa. Znam, sve je to biznis, ali…

 

Pogledaj galeriju

 

Povratak na vrhpointer
Zatvori X