Pretraži
Ruski URAN je SUV koji će svaki automobil kojeg se sjetite učiniti slabašnim i malim

Ruski URAN je SUV koji će svaki automobil kojeg se sjetite učiniti slabašnim i malim

Objavljeno: 12/06/2020 / Autor: Mihael / Foto: Carmmunity

Ruski SUV URAN – Postoji li bolji trenutak u ljudskoj povijesti za predstavljanje vozila koje s ponosom može nositi naziv superterenca i superSUV-a u isto vrijeme? Teško. Postoje neki modeli automobila koji pokušavaju ispuniti barem jednu kategoriju od te dvije, inače srodne klase.

Kao što znamo, Rusija je zemlja bogata prirodnim bogatstvima i resursima dovoljnima da bude svijet za sebe. Teška, krvava i namučena povijest Rusije, osobito u posljednjih 100 i kusur godina, stvorila je preduvjete za razvoj i ulaganje u razne oblike industrije. Najviše od svega bismo istaknuli onu vojnu koja je sredinom 20. stoljeća Rusiju digla u sam vrh vojne moći u svijetu.

Danas je vrijeme opsesije vojnom nadmoći formalno stvar prošlosti, ali Rusija i dalje radi ponajbolju vojnu opremu u svijetu. Dio vojne tehnike koji je za Rusiju kroz desetljeća postao izuzetno prepoznatljiv i važan jest tenk. Borbeni tenkovi su moćna i izuzetno masivna vozila a u današnje vrijeme ih osim teškog oklopa i razornog oružja krase i brojne tehnološke „igračke“.


ruski SUV URAN

ruski SUV URAN

ruski SUV URAN


 

Ruski SUV URAN

Srž tenkova u posljednjih 70 godina je ostala ista, razmjerno dobre vozne osobine, snažno oružje i težak oklop. Laici će svako oklopno vozilo nazvati tenkom, što je potpuno pogrešna identifikacija, međutim što mi tu možemo osim slegnuti ramenima i dobronamjerno ih pokušati ispraviti.

Tenkovi kao dio ruske tradicije, industrije i identiteta uopće vode nas i do junaka današnje priče, SUV-a koji će svako osobno vozilo koje stavite pored njega učiniti beznačajnim, malim i naprosto ekonomičnim.URAN je ruski SUV koji je nastao kao ručno rađeno vozilo a motor mu je prouzet sa „tenka“. Oklopno vozilo da budemo precizni, koje je doniralo motor URAN-u je BMP-1.

Izbor motora je da tako kažemo prilično netipičan, V6 konfiguracija cilindara, 16-litrena zapremina i neobično hlađenje motora pomoću okomito usmjerena četiri ventilatora. Sve to dovoljno je za serisjkih 300 KS. URAN-ova priča je pomalo tužna i tragična jer nakon prve narudžbe po želji, automobil nije daleko stigao. Trenutno se nalazi na nepoznatoj lokaciji pretpostavljamo u Rusiji a za njegov nastanak je trebalo dobrih 15-ak godina.


Pogledaj galeriju


ruski SUV URAN

Povratak na vrhpointer
Zatvori X