Pretraži
RUF CTR2 Sport: prodaje se čudovište sa 712 KS iz zračno hlađenog 3.6L motora 993 Elfera

RUF CTR2 Sport: prodaje se čudovište sa 712 KS iz zračno hlađenog 3.6L motora 993 Elfera

Objavljeno: 12/06/2020 / Autor: Mihael / Foto: rmsothebys.com

RUF CTR2 Sport – Nastavljajući tradiciju koju je utemeljio legendarni RUF CTR Yellowbird, CTR2 je osim prepoznatljive žarke žute boje donio još ekstremnije performanse u odnosu na svog prethodnika. CTR2 se temeljio na Porscheu 911 generacije 993 koja je ujedno bila i posljednja generacija legendarnog Elfera sa zračno hlađenim motorom. Konkretno, CTR2 je kao osnovu koristio već tvornički izuzetno potentan 911 Turbo.

U spomenutoj tvorničkoj specifikaciji, 911 Turbo je raspolagao sa 408 KS, što je bila snaga na granici sa superautomobilima svoga vremena. Performanse su bile karakteristične za 911 Turbo, superautomobilske. Do 100 km/h za oko 3.5 sekundi uz najveću brzinu od 322 km/h. Elfer nije postavio rekorde ali je pokazao da automobil ne mora biti vrišteća „vidi me“ pojava da bi bio brz.

RUF u skladu sa svojim običajima, nastavlja tamo gdje Porscheovi inženjeri zaključe da su postigli optimalne performanse. Tako RUF CTR2 u svojoj „običnoj“ cestovnoj izvedbi ima ljutih 527 KS uz opakih 686 Nm okretnog momenta. To je bilo dovoljno za punokrvno superautomobilsko iskustvo. Teško je reći što je bilo ekstremnije, ubrzanje ili brzina CTR2. Činjenica je da je 1995. godine bio najbrži cestovni automobil na svijetu sa zabilježenom brzinom od 349 km/h. Sa trona ga je skinuo tek McLaren F1.


RUF CTR2 Sport

RUF CTR2 Sport

RUF CTR2 Sport


 

RUF CTR2 Sport

Žuti primjerak pred nama nije tek „obični“ CTR2, kao što mu i ime govori, radi se o Sport verziji proizvedenoj u svega dva primjerka i napravljenoj posebno za zahtjevni Pikes Peak planinski uspon u Coloradu. Sport verzija CTR-a 2 umjesto sa 527 KS, raspolaže sa otrovnih 711 KS iz Porscheovog prerađenog 3.6-litrenog motora hlađenog zrakom. Masa automobila je malih 1,273 kilograma.

Osim brutalne snage, ono što Sport izdvaja od cestovnog CTR-a 2 jest RUF-ov ručni mjenjač sa šest brzina i kratkim omjerima prijenosa namjenski ugrađenim za Pikes Peak. Kratki omjeri znače bolje ubrzanje a u kombinaciji sa 780 Nm okretnog momenta, CTR2 Sport leti zavojitom cestom za koju je napravljen. Golemo krilo na stražnjem dijelu pomaže kod potiska na cestu zbog smanjene gustoće zraka na planinskom Pikes Peaku.

Ovaj praktički unikat njemačke automobilističke genijalnosti prodaje se na internetskoj aukciji pod okriljem RM Sotheby’s aukcijske kuće. Predviđena cijena prodaje jest oko 700,000 Eura, međutim ne bi nas iznenadilo da „probije“ i okruglih milijun Eura.


Pogledaj galeriju


RUF CTR2 Sport

Povratak na vrhpointer
Zatvori X