Pretraži
PRODAJE SE : Ovaj senzacionalni BMW M3 E30 nam je ispričao kako su automobili izgledali prije elektronike

PRODAJE SE : Ovaj senzacionalni BMW M3 E30 nam je ispričao kako su automobili izgledali prije elektronike

Objavljeno: 08/09/2019 / Autor: Vozim HR / Foto : Vozim.HR

BMW M3 E30 grupa A (The Bavarian Masterpiece). Nije teško za shvatiti (ako ste posjetitelj ovog sitea) da cijela naša redakcija gaji posebne osjećaje prema BMW kockici (onaj “jedan” koji se nije slagao s nama, već je odavno otpušten). Naravno da je bilo modela i prije i poslije ali kockica je ono nešto. Ni sam zapravo ne znam kako je ta ljubav započela. Vozio sam prije nje i 2002 model, pa poslije 323 tzv. “ajkulu” ali ništa se nije mjerilo s osjećajem koji sam imao iza upravljača te famozne kockice.

To je bio fakat vozački auto. Opasan na mokrom (sve jače od  318 modela je bacalo zadnji kraj već na samu pomisao na papučicu gasa), ne pretjerano bezazlen ni na suhom (pogotovo 323 i 318 is modeli) a kada sam napokon (jako kratko) zasjeo u crveni M3, mislio sam da je svijet napokon stao. Ništa bolje, brže i lijepše nikada neće izaći s proizvodnih traka. E pa, mali milijun godina nakon toga pred mojom malenkošću se našao još nabrijanija M3 kockica.


Prodaje se BMW M3 E30

Prodaje se BMW M3 E30

Prodaje se BMW M3 E30


Što to točno danas gledamo ?

Godina modela: 1986.
Godina proizvodnje: 2018.
Prijeđeni kilometri: 4,8 km (da, doista. Nije greška ni tipfeler))
Radni obujam: 2.300 ccm
Snaga motora: 260 KS
Kompresija 12,5, koristi obični benzin
Kovani klipovi
Usis AIRBOX CARBON
Mjenjač, šest brzina, DOG BOX (ravni zubi bez sinkrona)
Diferencijal kratki, špera (BMW)
Plinski amortizeri
Ovjes REIGER SUSPENSION
Rollbar CUSTOM CAGES
Naplatci COMPOMOTIVE
Kočione čeljusti AP RACING 6 klipova
Dodatna oprema: zaštitne slušalice sa FM radiom i “stakla na struju“



Ima li tko ovakav BMW M3 E30 ?

E pa ima. I to ne samo da ima već ga i prodaje nakon što su u njega uloženi sati i sati rada, novaca, truda i ljubavi (morao sam dodati ovo zadnje, nemojte me mrziti zbog toga). Dakle, automobil je uvoz iz Japana (prije katastrofe u Fokushimi) te je rastavljen do zadnjeg vijka, matice, podloške…

Motor mu je generalno uređen u ovlaštenom servisu kao i “H“ mjenjač, DOG BOX..


Prodaje se BMW M3 E30

Prodaje se BMW M3 E30

Prodaje se BMW M3 E30

Prodaje se BMW M3 E30


Na našoj “kockici” nema čega nema pa je tako lista preinaka poprilično dugačka :
Novi ovjes REIGER SUSPENSION, plinski amortizeri na štelanje. Novi ispušni sistem, diskovi, kočione čeljusti, instalacije, boja, ……, Sve je novo osim karoserije koja je bez obzira na savršeno stanje prije restauracije, pažljivo pregledana, te je ista totalno ogoljena i u strogo kontroliranom suhom prostoru (bez vlage, prašine i sl.) lakirana (obojena) u bijelu boju. Nažalost nije crvena :(.

Spremnik za gorivo ugrađen na mjesto rezervnog kotača kao i dvostruke pumpe za gorivo.Decentno (koliko je to moguće) i sa puno pažnje za detalje je ugrađen originalni rollbar CUSTOM CAGES.

Unutrašnjost je naravno trkaća, spartanska a jedini luksuz “luksuz“ su “stakla na struju“. Uz malo gimnastike, kada se uvalite u super tvrdo sjedalo ispred vas se nalazi trkaći upravljač, sjedala, mjenjač te ručna kočnica sa “štangom” od pola metra.  Nema kvadratnog milimetra udobnih ili oku ugodnih materijala. Samo metal, aluminij, carbon i malo brušene kože na upravljaču.


Prodaje se BMW M3 E30

Prodaje se BMW M3 E30

Prodaje se BMW M3 E30

Prodaje se BMW M3 E30

Prodaje se BMW M3 E30


Atomobil je obnovljen bez žurbe, do zadnjeg vijka ili matice. Restauracija je trajala tisuće radnih sati i koštala desetke tisuća eura, te se pri tome nije se štedjelo.

BMW M3 E30 : I feel the need, the ned for speed



 

Kao što ste već do sada mogli shvatiti, ovaj BMW E30 M3 je složen za utrke, za one rijetke među nama (jeste skužili kako sam se neprimjetno ugurao ;)) koji pred zavojem, kada svi normalni koče, šaltaju u višu, stiskaju gas do kraja, zatim postave automobil za ulazak u zavoj te u kobminaciji nožna, ručna kočnica (ne istovremeno) šaltaju dvije do tri niže.

Takvi majstori znaju kako kliziti po boku, pa kada guma primi, opet gas, dok motor vrišti kroz auspuh, a vama srce želi kroz grlo izletjeti van. E sad zamislite to sve bez pomoći elektronike i sličnih gadgeta kojima su opremljeni moderni trkaći automobili.

Ovo je rijedak primjerak automobilskog božanstva koji nije za “pozere“ niti za svakodnevnu uporabu, već za znalce, ljubitelje i kolekcionare.

Pronašli ste se u ovom tekstu ? E pa sada još pronađite 120.000 Eur-a (naime po toliko se prodaje ovaj ljepotan) i neka igre počnu. Ja vam već sada zavidim 🙂


Pogledaj galeriju

BMW M3 E30

Povratak na vrhpointer
Zatvori X