Pretraži
PRODAJE SE : Ovaj potpuno restaurirani BMW E30 M3 Evolution II iz 1988 spreman je za promjenu vlasnika

PRODAJE SE : Ovaj potpuno restaurirani BMW E30 M3 Evolution II iz 1988 spreman je za promjenu vlasnika

Objavljeno: 17/09/2018 / Autor: Vozim HR / Foto : photo/copyright Alan Kenny/Silverstone Auctions

BMW E30 M3 Evolution II : Da, ooopet Kockica, ali ne bilo kakva! Uskoro stiže na blok Silverstone Auctions-a, uz predviđenu cijenu između 60.000-70.000 funti (67.500 – 78.700€), no tko zna, E30 M3 je postao izuzetno tražena roba posljednjih mjeseci. Misano crveni E30 M3 Evolution II je ultimativna Kockica, porno-zvijezda na četiri kotača kasnih osamdesetih, a ovaj primjerak je detaljno restauriran prije tri godine, od 12 panela karoserije po kojima se razlikuje od obične E30 Kockice na dalje.

Da, M3 i ostali E30 dijele samo vrata, poklopac motora, krov i „šiber“. Sve je originalno, uključujući „Paint it Black“prednju masku, upravljač, zvučnike i airbox. Posebnost je ključna; od 17.000 proizvedenih M3 Kockica, tvornicu je napustila samo 501 Evo Dvojka. Evo II je bio najbliži serijski model koji se približio modelima Grupe A, snaga mu je porasla zahvaljujući novim bregastima, klipovima i redizajniranom usisu zraka.

Stvoren za svjetsku dominaciju

Legendarni S14 motor je razvijan specijalno za ovaj model, uz korištenje M10 bloka i kraćom verzijom glave s M88 motora, originalno korištenom na M1. Nekad je Motorsport odjel više mario oko težine; olakšao je Dvojkin zamašnjak i poklopac prtljažnika, a na listi olakšanja su se našli odbojnici i sve staklene površine ovog posebnog Bimera.


BMW E30 M3 Evolution II

BMW E30 M3 Evolution II

BMW E30 M3 Evolution II


Izložak br. 304 teži 1.200 kg, ima četiri redna BMW Motorsport  cilindra, 2.302 ccm i razvija 162 kW/217 KS  uz okretni moment od 245 Nm pri 4.750 o/min.Ubrzanje od 6,7 s do 100 km/h i maksimum od 237 km/h danas zvuče kao viši prosjek, no uzmite u obzir da se radi o 30 godina staroj legendi koja je i danas mjerilo za upravljivost, preciznost i fantastičan balans.

Da, tada je Ferrari za Testarossu garantirao 5,8 do stotke! Ukoliko mislite da je E30 M3 Evo II spor u odnosu na nove M hiperprodukcijske modele, dajte im nekoliko zavoja i nekog Ravaglijinog ili Cecottovog nećaka u Evo II Kockici…možda novi M4 s 417 kg viška u odnosu na Evo II i skoro dvostrukom snagom i nije tako dominantan kao na drag –raceu. Bilo kako bilo, teško da će M4 ostaviti takav trag u povijesti automobilizma kakvog je svojim karakteristikama i trofejima izorao E30 M3.

Možda smo malo nostalgični, no nedostaje nam ta dekada analogne originalnosti, sjajne mjuze, dobrih provoda, BMW-ovih Z-getriba i lišenosti smartphoneova i SUV-a. Ukoliko tražite savršen stroj za Povratak u budućnost, licitirajte izložak br. 304!

I nakon 30 godina E30 M3 je ostao referenca za sportske automobile -baš sve na njemu ima smisao i šarm!


Pogledaj galeriju


BMW E30 M3 Evolution II

Povratak na vrhpointer
Zatvori X