Pretraži
Posljednji moderni klasik – 911 Turbo S iz 1997. ima zračno hlađenje i paprenu cijenu: $900,000

Posljednji moderni klasik – 911 Turbo S iz 1997. ima zračno hlađenje i paprenu cijenu: $900,000

Objavljeno: 14/01/2020 / Autor: Mihael / Foto: Ebay

Svaki automobil je poseban i jedinstven. Serijska proizvodnja, strojna obrada, izrada i sastavljanje pokušavaju već dugi niz godina automobile učiniti monotonima, jednakima, ponekad i dosadnima. Prisjetite se samo Ferrarija 250 GTO iz 1960-ih, proizvedenog u vrlo maloj limitiranoj seriji. Zahvaljujući ručnoj proizvodnji i sastavljanju, svaki pojedini 250 GTO je unikat.

Niti Porsche nije za baciti. Za prekrasni vozački stroj, što je 911 generacije 993 iz sredine 1990-ih izdvojit ćete neusporedivo manje nego li za unikatni Ferrari. Serijski i strojno proizvođen uz pomoć ljudske ruke, automobili te generacije Elfera nude fantastične karakteristike modernog automobila spajajući ih sa kalsičnim vrijednostima sportskih velikana iz sredine 20. stoljeća.

 



 

Dokaz da mehanička ujednačenost automobila istog modela ne mora biti prepreka za to da neki primjerak iz serije „osjeti“ dašak svježine i unikatnosti je Porsche 911 Turbo S (993) kojeg gledate na slikama. Ovaj automobil trenutno se prodaje po neskromnoj svoti od 899,900 dolara. Rekli smo da je prava bagatela u odnosu na 250 GTO, zare ne?


Porsche 911 Turbo S 993

Porsche 911 Turbo S 993

Porsche 911 Turbo S 993


Unikatnost ovog Elfera ne krije se u finoj mehanici, nego u jedinstvenom izgledu. Porsche 911 sa svojom dobro poznatom formom karoserije, u generaciji 993 posljednji je Elfer sa zračno hlađenim motorom stoga je među zagriženim ljubiteljima Porschea upravo ta generacija utjelovljenje vozačkog savršenstva uspješno spajajući jednostavnost klasika i funkcionalnost modernog sportaša.

Dodamo li na to jedinstvanu kombinaciju boja vanjštine i unutrašnjosti, tada dolazimo do pravog zelenog smaragda što ovaj automobil doslovno i jeste. Službeni naziv za boju karoserije je Wimbledon zelena, a kabina je dobila nijansu Nefrit zelene. Pitate se kako onda smaragd? Pa zato jer je ovo navodno jedini tvornički 911 Turbo S (993) obojan u tu kombinaciju boja.

Iz današnje tehnološki napredne perspektive, performanse ovog autombila i dalje izgledaju vrlo ozbiljno. Turbo S raspolaže sa impresivnih 432 KS koje šalje na sve kotače. Do 100 km/h stiže za manje od 4 sekunde a brzinomjer se zaustavlja tek kada automobil postigne brzinu od 296 km/h. I da, ovaj posebni primjerak je prešao zanemarivih 856 kilometara i svoje 23 godine staža!


Pogledaj galeriju


Porsche 911 Turbo S 993

Povratak na vrhpointer
Zatvori X