Pretraži
Porsche više uopće ne skriva svoj električni Taycan. Izbacili su i hrpu tehničkih podataka koji doista izgledaju impresivno

Porsche više uopće ne skriva svoj električni Taycan. Izbacili su i hrpu tehničkih podataka koji doista izgledaju impresivno

Objavljeno: 07/08/2018 / Autor: Vozim HR / Foto: Vozim.HR / Porsche mobile app

Već smo pisali o tome da se dolazak potpuno električnog Porschea Tycana sve više ističe kao jedno od najvažnijih vozila koje će ikad do sada izletjeto iz Porscheovog gnijezda.

Zadnje informacije iz Porschea kako su već izradili preko stotinu testnih prototipa Taycana, od kojih se čak 21 voze po Južnoafričkoj Republici kako bi se testirale njihove performanse u uvjetima velikih vrućina. Nekolicina ih je (naravno) u Norveškoj a pisac ovih redaka bi se zakleo da je jednog vidio nedavno u Beču. Zašto ga nije poslikao ostaje nepoznanica do dana današnjeg ostaloj ekipi iz redakcije i meni smom. Najblaži izgovor bi bio : “Sve se dogodilo tako brzo” :), zvuči poznato ?

No vratimo se onome što sada već znamo, Porsche je u ovaj automobil ugradio dva sinkrona elektromotora koji će u najsnažnijoj verziji razvijati 670 KS. Porsche je naime jako ponosan na ove elektromotore jer tvrde da su iznimno su maleni i lagani, a daju veliku snagu. Kako tvrde zavojnice su im izrađene od žica pravokutnog presjeka koje omogućavaju veću gustoću namotaja u istom volumenu.


Mission E

Mission E

Mission E


U ponudi će biti “osnovni” model, čija bi početna cijena trebala iznositi 85.000 dolara, te će razvijati oko 402 KS. Srednji model će povećati snagu do 536 KS, dok će najjača verzija doći u paketu s čak 670 KS. Postoji mogućnost da se u nekom trenutku liniji doda i jeftinija varijanta s pogonom na stražnje kotače, ali za sada to nije prioritet.

Najbrži od ova tri modela će do stotke moći doći za otprilike 3,5 sekundi, prije nego dosegne maksimalnu brzinu od 250 km/h

Što se autnomije tiče, Porscheovci tvrde da će probiti brojku od 500 km (navodno realne vožnje) s jednim punjenjem, za što će biti zadužene litij-ionske baterije. Tehnički podaci otkrivaju da bi iste trebale imati energetsku gustoću od oko 270 Wh/kg. Baterijski bi sustav Taycana trebao raditi na 800 Volti, omogućavajući brzo punjenje  pri širokom rasponu temperatura.

Punjačem od 350 kW ovaj automobil bi se trebao napuniti  do 80 posto u svega 20 minuta što bi trebalo biti dovoljno za 400-tinjak kilometara vožnje.

Početak proizvodnje Taycana najavljen je za sljedeću godinu, kada se očekuje godišnja serijska proizvodnja i do 20.000 komada ovog električnog superautomobila.

 

Povratak na vrhpointer
Zatvori X