Pretraži
Porsche Cayenne E-Hybrid: Pojam „Hibrid“ odjednom zvuči pozitivno, cool i zanimljivo; da li je to zbog usavršavanje plug-in tehnologije, ili zato što taj pojam straga nosi i sam veliki Porsche?

Porsche Cayenne E-Hybrid: Pojam „Hibrid“ odjednom zvuči pozitivno, cool i zanimljivo; da li je to zbog usavršavanje plug-in tehnologije, ili zato što taj pojam straga nosi i sam veliki Porsche?

Objavljeno: 02/05/2018 / Autor: Krešimir Horvat / Foto: Porsche

Sve je usavršeno; pogon, mjenjač, oba motora, aplikacija, potrošnja oba motora i autonomija. Da, manje –više sve je novo. I impresivno pritom.

U pitanju je automobil kojeg pogoni 3,0-litreni V6 motor (340 KS) u kombinaciji s električnim motorom (136 KS) koji zajedno pružaju 462 konjske snage što uz 700 Nm najvećeg okretnog momenta, raspoloživih odmah iznad rada motora u praznom hodu, pomažu ovom 2,3 tone teškom vozilu (kad je prazno) postići ubrzanje do 100 km/h za svega pet sekundi te razvijanje maksimalne od 253 km/h. Do 200 km/h uzet će 19,1 sekundu dok snagu prebacuje putem 8-stupanjskog Tiptronic S mjenjača.

Koristeći za vožnju samo električni motor Cayenne E-Hybrid potegnut će do 135 km/h. Autonomija mu iznosi 44 km.

Usporedno s predstavljanjem automobila Porsche je potvrdio i proširenje paketa udobnosti i sustava pomoći u vožnji za kompletnu Cayenne seriju koja sad dolazi s dodatnim opcijama kao što su novi head-up zaslon, masažna sjedala i 22-inčni naplatci od lake legure.


Porsche Cayenne E-Hybrid


Kapacitet baterije u novom Cayenneu povećan je s 10,8 na 14,1 kWh, odnosno za nekih 30 posto. Sama je baterija smještena ispod donjeg dijela prtljažnog prostora, a za njeno punjenje potrebno je nešto manje od osam sati ukoliko se to radi na utičnici od 230 V i 10 A.


Pogledaj galeriju

Puno će se to brže napraviti kupnjom opcionalnog punjača pa se cijeli posao prikapčanjem na 230 V i 32 A skraćuje na tek nešto više od dva sata.


Porsche Cayenne E-Hybrid


S aplikacijama je sve zanimljivije

Što se tiče usporedbe s prethodnikom, snaga motora SUI je narasla za sedam KS, dok su performanse elektromotora znatno povećane – za cijelih 43%. Boost strategija iz 918 Spydera osigurava da se elektromotor može koristiti u svim vozačkim modovima Sport Chrono paketa za dodatni porast performansi. Kapacitet baterije je znatno povećan, skupa s autonomijom i rezervom boosta; u usporedbi sa starijim modelom, kapacitet je povećan za 30-ak posto,

Sam proces punjenja se može promatrati preko Porsche Communication Managenment (PCM) koristeći Porsche Connect aplikaciju.

Kao što smo već napisali, velike promjene su nastale i  u prijenosu – cijela ergela Cayennea koristi novorazvijeni Tiptronic S s osam brzina. Uz lakše kretanje bitno je spomenuti i znatno veću brzinu pri promjenama, koja još više smanjuje prekide u trakciji. Nove opcije upotpunjuju HUD (head-up display)- po prvi puta u Porscheu, pametni kopilot (Porsche InnoDrive) s podesivim tempomatom, masažna sjedala, grijani vjetrobran, nezavisno grijanje s daljinskim upravljanjem i 22-palčani lakometalni naplatci.

Cijena u rodnoj Njemačkoj počinje od 89.822 €, a u Europi će biti na tržištu u kasnom svibnju.



 

Povratak na vrhpointer
Zatvori X