Pretraži
Ovo je savršena BMW M kockica – Redux E30 M3

Ovo je savršena BMW M kockica – Redux E30 M3

Objavljeno: 19/03/2019 / Autor: Mihael / Foto: Redux

Vrijednost BMW-ove kultne M3-ice prve generacije, oznake E30 dosežu astronomske vrijednosti. Čini se da nostalgija lupa sve jače i jače jer legendarna kockica je napokon dobila i svoju ultimativnu verziju. Britanksa kompanija Redux je za BMW-ovu M3-icu ono što je Singer za klasični Porsche 911. Zvuče li vam svi ovi pojmovi nepoznato, vjerojatno ste zalutali u krivu rubriku.

Za sve ostale nostalgičare, nastavljamo u punom jeku. Ipak, ako ste automobilski entuzijast dušom i tijelom, nećemo vas kriviti ako niste čuli za britanski Redux. Možda jesu za M3-icu što i Singer za 911, samo sa puno manje prepoznatljivosti svoga imena. Teško je dostići savršenstvo koje ostvaruje Singer sa svojim remek djelima, ali ako vam motor na stražnjoj osovini nikako ne leži, onda je Reduxov E30 M3 prava stvar.

Redux u cijelu priču kreće relativno konzervativno, u obzir dolazi samo E30 generacija M3-ice, a ukupan broj automobila koje će prepraviti u umjetnička djela je ograničen na indikativnih 30 primjeraka. Ukoliko ste već sretni vlasnik najsnažnije tvorničke kockice, Redux će ju rado prihvatiti. Isto tako mogu vam ju i oni nabaviti ako vam kupovina rabljenih automobila ne leži.



Proces restauracije, da restauracije, je maksimalno temeljit. Matična M3-ica biva potpuno rastavljena a šasija ide na testiranje kako bi se otklonile eventualne nepravilnosti nastale u 30-godišnjem stažu kockice. Nakon što sve ispeglaju do zadnjeg šarafa, ekipa iz Reduxa se baca na posao pretvarajući vašu kockicu u fantaziju na kotačima.

Tvornički 2.3-litreni motor brušenjem povećaju na zapreminu 2.5 litara, ugrađujući pritom BMW Motorsport dijelove. Kupac može birati hoće li motor ostaviti u normalnom atmosferskom stanju ili će Redux ugraditi turbopunjač, što priznajemo, malo narušava „čistoću“ cijele ove slagalice. U tom slučaju, snaga motora raste na visokih 392 KS uz 528 Nm okretnog momenta.

Povećana snaga motora se isporučuje preko 5-stupanjskog ručnog mjenjača. Sve komponente zadužene za prijenos snage su posebno pojačane kako bi se bez poteškoća mogle nositi za dodatnim naporima. Cijena cijelog projekta j u ovom trenutku velika nepoznanica. Količina posla potrebna da se postigne krajnji rezultat je iznimno visoka, pa se nećemo iznenaditi ako takva bude i cijena Reduxove E30 M3-ice.


Pogledaj galeriju


Savršeni E30 M3

Povratak na vrhpointer
Zatvori X