Pretraži
Ovakav finiš ne bi režirao ni sam Kurosawa; Toyoti dramatičan 1-2 na 24h Le Mansa – utrku presudio neispravni senzor!

Ovakav finiš ne bi režirao ni sam Kurosawa; Toyoti dramatičan 1-2 na 24h Le Mansa – utrku presudio neispravni senzor!

Objavljeno: 16/06/2019 / Autor: Petar Bondek / Copyright: Toyota Gazoo Racing

Zašto Toyota jednostavno ne može bez drame u posljednjim krugovima na Le Sarthe ?

Ništa, ali baš ništa nije naginjalo na stranu branitelja naslova – Toyotu #8 TS050 HYBRID, . Sva tri vozača su se žalila na balans još od četvrtka, a i sam Alonso nije mogao pratiti tempo Kobayashija u Toyoti #7 kad se utrka počela lomiti iza ponoći… ili bar to nije bio u stanju do 367. kruga, kad je indikator na #7 pokazao pad tlaka u gumi pri ugodnom vodstvu od dvije minute ispred Toyote#8.

 

Senzor-drama 18 krugova prije kraja!

252.500 gledatelja su svjedočili ponovnoj Toyota drami kakve se ne bi dosjetio ni veliki Kurosawa – José María López je krenuo u boks na izmjenu problematične gume, no ono što nije znao je činjenica da je zbog problema sa senzorom momčad Toyote promijenila – krivu gumu!

Još jedna promjena svih guma krug kasnije je značila samo jedno – gem, set, meč za Nakajimu, Buemija i Alonsa! Činjenica da je Toyota #7 odvozila najbrži krug svih vremena na Le Sartheu (3min. 17.297 s) je slaba utjeha njenoj posadi koja je ponovno pronašla način da tragično izgubi priliku da preuzme predivan trofej koji je u Toyoti Celici cabrio dostavio Alex Wurz.

Bilo je tu još slavlja – Kazuki Nakajima je postao prvi svjetski prvak u utrkama izdržljivosti iz Japana, a Fernando tek drugi vozač s četiri velika naslova iz dvije discipline. Toyota je demonstrirala premoć na svakom polju, od tehnološke do vozačke, a sve (osim jednog senzora) je radilo kao Grand Seiko. Podešavanje aero-elemenata po noći? Toyota to ne radi – ona jednostavno montira kompletni “noćni” bodykit. Ti Japanci…

Gdje su bili ostali? Hmmm, i oni se pitaju – dominacija Toyote je bila takva da je SMP Racing s dva bivša F1 vozača kasnio čak šest krugova…Bravo za Toyotu, ali jedva čekamo Hypercar klasu (s  danas potvrđenim bolidima Toyote, Aston Martina i Glickenhouse Racinga)…i prototipove na vodikove gorive ćelije, koje je A.S.O. (organizator utrke) najavio i potvrdio u skoroj budućnosti. F1, pojedi se…

Le Mans 24 Hours rezultati:

1. #8 TOYOTA GAZOO Racing 385 krugova
2. #7 TOYOTA GAZOO Racing +16.972 sec
3. #11 SMP (Petrov/Alešin/Vandoorne) +6 krugova
4. #1 Rebellion (Jani/Lotterer/Senna) +9 krugova
5. #3 Rebellion (Laurent/Berthon/Menezes) +15 krugova
6. #36 Signatech Alpine (Lapierre/Negrao/Thiriet) +17 krugova

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X