Pretraži
Ovaj lik je uložio $140,000 i 12,000 sati rada na tuning Golfa GTI iz 1983. godine. Evo što je na kraju napravio

Ovaj lik je uložio $140,000 i 12,000 sati rada na tuning Golfa GTI iz 1983. godine. Evo što je na kraju napravio

Objavljeno: 29/02/2020 / Autor: Mihael / Foto: VW / Screenshot

VW Golf GTI iz 1983. godine – Dok odbrojavamo dane do predstavljanja osme generacije Golfa GTI, što se trebalo dogoditi na ovogodišnjem salonu automobila u Ženevi od kojeg kao što znate, zbog korona virusa neće biti ništa, valja se podsjetiti zašto baš toliko volimo izvorni vrući kompakt. Neki među nama svoje osjećaje prema GTI-ju prve generacije pokazuju na doista jedinstven način ne mareći za materijalni trošak.

Originalni Golf GTI predstavljen je u Europi 1974. godine a čak devet godina kasnije stigao je i na tržište Sjedinjenih Američkih Država. Za veliko američko tržište, Volkswagen je odlučio Golfa GTI prodavati kao Rabbit GTI. Šarm GTI-ja osovojio je i tada 21-godišnjeg studenta Dereka Spratta. Prema njegovim riječima, tada su svi automobilistički časopisi na svojim naslovnicama vrištali od novopridošlog Rabbita GTI koji ljubav prema vrućim kompaktima prenio preko Atlantika.

 



 

Svog prvog  GTI -aDerek je kupio već 1984. godine. Bila je to ljubav na prvi pogled. Nakon mladenačke avanture, automobil je prodao još davnih dana međutim iskra u oku i ljubav u srcu za popularni GTI s godinama nije jenjavala. Napokon, 2011. godine, odlučio je da želi napraviti ultimativni GTI po svom ukusu. Namjera je bila dokazati da se sutomobil star tridesetak godina može osuvremeniti do razine nečega što možete kupiti direktno sa tvorničke linije, da tako kažemo.


VW Rabbit GTI iz 1983. godine

VW Rabbit GTI iz 1983. godine

VW Rabbit GTI iz 1983. godine


 

VW Golf GTI iz 1983. godine

U vremenskom periodu od sedam godina, Derek Spratt je uložio nevjerojatnih 12,000 sati i po njegovoj osobnoj procjeni 140,000 dolara na Rabbit GTI koji je kupio 2011. godine. Na sve to se odlučio kako bi odao počast svom prvom automobilu kojeg je davno prodao. Ovakva razina posvećenosti i financijskog ulaganja u pravilu je rezervirana za egzotične sportske automobile osobitih performansi i ugleda.

Spratt je 2011. godine uspio pronaći Rabbita GTI koji je proizveden iste godine i na isti dan kada i njegov prvotni automobil. Nakon toga je uslijedila nesvakidašnja modernizacija automobila. Gotovo svaki detalj ovog istinskog klasika među vrućim kompaktima je izmijenjen, od kabine automobila do njegovog pogonskog sklopa.

Električni podizani prozori, grijana sjedala i digitalna komandna ploča osjetljiva na dodir, samo su neki od stvari koje je Derek Spratt ugradio u svog Rabbita. U priču je ubacio i stručnjaka za motore koji mu je složio jedinstveni atmosferski motor sa nevjerojatnih 220 KS.

Po završetku svoga sedam godina dugoga projekta 2018. godine i nekoliko obiteljskih putovanja te automobilskih izložbi, Derek Pratt je odlučio prodati svoj fantastični Rabbit GTI i to tek za dijelić cijene koju je platio kako bi od njega napravio pravi unikat. Čini nam se da je ujedno odlučio prebaciti priču na „mlađega sebe“ prodavši automobil paru VW entuzijasta iz Vancouvera.

Na komentare o gubitku uloženog novca, Derek Spratt odmahuje rukom jer onaj tko ulazi u takav posao misleći da će na kraju biti na dobitku, treba potražiti neki drugi hobi. Sljedeća misija mu je pretvoriti originalnu VW Bubu iz 1961. godine u potpuno električni automobil. Da nam je samo znati koga će usrećiti tim automobilom kada završi projekt.


Pogledaj galeriju


VW Golf GTI iz 1983. godine

Povratak na vrhpointer
Zatvori X