Pretraži
Ova ekipa je pokušala pretvoriti vojni Hummer u “track-day” jurilicu. Da li im je uspjelo ? Paaa…

Ova ekipa je pokušala pretvoriti vojni Hummer u “track-day” jurilicu. Da li im je uspjelo ? Paaa…

Objavljeno: 08/10/2018 / Autor: Mihael / Foto: Mil-Spec Automotive

Američka kompanija Mil-Spec Automotive specijalist je u preradi Hummera H1. Njihov redovan opis posla otprilike izgleda ovako: uzmu Hummera, koji već tvornički ima fantastične off-road performanse, stave nabrijani motor te dodatno pojačaju sve njegove off-road mogućnosti stavljanjem većih kotača, podizanjem ovjesa i sličnim trikovima.

S obzirom da Hummere prerađuju ručno, gdje je svaki priča za sebe, potrebno im je uvijek pri ruci imati testni primjerak koji služi za razne eksperimente i isprobavanje novih komponenti. U tu svrhu čak niti nisu koristili komercijalnu verziju H1 već izvorni vojni AM General HMMWV (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle) iz 1987. godine, kolokvijalno zvan Humvee.

Podsjetimo, komercijalni Hummer H1 je nastao kao izvedenica vojnog Humveeja nakon što su je proizvođač odlučio da 1992. godine Humveeja ponudi i na civilnom tržištu.



Testni Humvee Mil-Speca ima ugrađen veliki, znatno modificirani turbodizelski 6.6-litreni Duramax motor koji razvija preko 800 KS uz golemi, kamionski okretni moment od preko 2000 Nm.

Tada je vlasnik tvrtke, Adam Mitchell, gledajući u testnog Humveeja došao na ideju da ovog hardcore terenca on i njegova ekipa pretvore u nešto, na prvu, nezamislivo. Za početak, spustili su ovjes za velikih 180 mm. Usporedbe radi, ukupni hod ovjesa kod prosječnog cestovnog auta poput VW Golfa, je oko 130 mm.

Ostatak ovjesa je značajno prerađen da bude puno čvršći kako bi dao potrebnu stabilnost glomaznom Humveeju. Stavljene su i puno jače kočnice, kliješta sa 6 klipova u kombinaciji sa ventilirajućim i rezanim diskovima, blokirajući diferencijal te neizostavne „šlape“ P-Zero od Pirellija.

U kabinu ovog monstruma ugradili su trkaći kavez za dodatnu sigurnost u slučaju prevrtanja, školjkasta Sparco sjedala i trkaći volan.

Zahvaljujući značajnoj uporabi aluminija u originalnoj izvedbi Humveeja, doduše sa idejom stabilnosti i ravnoteže na nepravilnom terenu, završna izvedba Mil-Speca, zvana Track Titan ne prelazi masu malo većeg sportskog SUV-a poput Lamborghinija Urusa ili Porsche Cayennea.

Nažalost, Humvee imena Track Titan nećemo vidjeti u prodaji. On je jedinstven primjerak koji samo dokazuje do kojih ekstrema se uspješno može ići kada postoji potreban know-how i malo ludosti.


Pogledaj galeriju

View this post on Instagram

Sometimes you gotta end the work week with some smoke.

A post shared by Ian Broekman (@ianbroekmandesign) on


Mil Spec Humvee Track Titan

Povratak na vrhpointer
Zatvori X