Pretraži
Officina Armare Project CENTAURO: 110 m čistog dizajnerskog jahtaškog savršenstva

Officina Armare Project CENTAURO: 110 m čistog dizajnerskog jahtaškog savršenstva

Objavljeno: 18/01/2020 / Autor: Petar Bondek / Imate par milijardi viška? Copyright: Officina Armare

OK, WallyPower 118 “Galeocerdo” je još uvijek numero uno/ichi ban na mojoj “bucket listi” no na broju dva se opasno približava projekt nazvan po čudnom biću iz Tesalije…


Ukoliko “Osprey” VTOL nije vaš đir, slobodno ubacite Aston Martin Airbus helić u ovu fantaziju! Copyright: Officina Armare


Više nitko ne smatra superautomobile simbolom bogatstva. Kupuju ih svi – od nogometaša do domaćih kriminalaca, no za poštenu jahtu ipak moraš biti u ekskluzivnom klubu pravih igrača. Roman, Kjell, Geffen i dečki iz Perzijskog zaljeva čine listu vlasnika najvećih 20 jahti svijeta. Ipak se radi o užasno skupom sportu!

 

Ukoliko moraš pitati koliko košta…

Koliko koštaju znaju samo njihovi vlasnici, no zapravo i nije ih briga – ako moraš pitati koliko košta, znači da si takav luksuz ne možeš priuštiti! No superjahta o kojoj se najviše priča ne dolazi ni iz Njemačke (koja je još u šoku od rukometnog poraza i Šegine obrane), ni iz Nizozemske gdje šeici i ruski naftaši najviše vole preusmjeriti dnevnu zaradu, već iz kolijevke modernog dizajna – Italije!


Tako to rade odlikaši – treba se pohvaliti by-boatom i pred samim – pingvinima! Copyright: Officina Armare


Kentauri su postali legendarni po svojoj pulu-konjskoj konstituciji, no zapravo nisu pucali na agresivu, već uživali u prirodi i samoći. Najpoznatiji među njima je bio Hiron, poznat po ulozi Heraklovog consiglierea u slučaju eliminacije Erimantskog vepra. Dati plovilu ime polu-čovjeka/polu-konja možda i nije najbolji izbor uz sva morska čudovišta i zvijeri, no Officina Armare je odradila tako dobar posao da ova ultramegajahta može bez beda nositi ime Ružičastog jednoroga ili Plave kamenice. Uostalom, vizualnom trijumfu svjedočite i sami!

 



Zaboravite Bentleye – u modi su PODMORNICE!

U predivnom trupu dužine 110 m je predviđena posada od 38 članova, koja brine o potrebama i luksuzu maksimalno dvanaest gostiju. Što se sve uguralo u taj tronco bellissimo? Helipad za početak, (s pripadajućem prototipom VTOL letjelicom tipa “Osprey”/Bell V-280), teretana, spa s masažom, hamam , sauna, infinity bazen…a to su samo sadržaji usko vezani uz znojenje!


Kad se probudite i odmah ugledate VTOL letjelicu i tonu tikovine, znate da ste donijeli neke dobre životne odluke! Copyright: Officina Armare


Za one koji više vole zabavu gdje nitko ne dismr, tu je kino, salon s terasom, jacuzzi na top decku i mala osmatračnica! Ipak, ovaj je brod dizajniran za adrenalinsku zabavu, pa stoga ne čudi rješenje preuzeto s većih ratnih brodova – garažna bočna vrata! Iza njih se nalaze brojni skuteri i by-boat od milju Eura, s pripadajućom mehanizacijom za ukrcaj/iskrcaj – podmornica!. O da, podmornice više nisu samo “in” kod narko-kartela i National Geographica, već postaju “mora da se ima” stavka kod bolesno bogatih.


Ovako ja zamišljam odmor iz snova; privatna laguna, minsko polje oko nje, samo dagnje na buzaru, ja i Robert Ludlum… Copyright: Officina Armare


Šest apartmana za goste (x2) nude luksuz koji hoteli s pet zvijezdica mogu samo sanjati, no isto tako nijedan hotel ne razvija brzinu veću od 20 čv! Za pogon ova ljepotica koristi 2 x MTU 20V 4000 M73L DieselDiesel generatore , od kojih svaki razvija 870 kW/1.116 KS. Koliko zapravo košta sav taj sjajan dizajn i talijanske pločice iz “Ime ruže”? Uzmimo u obzir da najbogatiji čovjek u Formuli 1 (Lawrence Stroll, Lanceov tata) posjeduje 13,45 m kraću jahtu od Kentaura, pa Vam je sve jasno…

 

Osim cijene same superjahte, valja voditi računa i o 400 t goriva i 70 t pitke vode, da ne govorim o taksama i plaćama za 36 članova posade! 



 


Pogledaj galeriju

 

Povratak na vrhpointer
Zatvori X