Pretraži
Odabrati kupe ili kabrio? Novi Porsche 911 Targa nudi najbolje od oba svijeta

Odabrati kupe ili kabrio? Novi Porsche 911 Targa nudi najbolje od oba svijeta

Objavljeno: 20/05/2020 / Autor: Tin / Foto: Porsche

Novi Porsche 911 Targa nudi najbolje od oba svijeta – Porsche je konačno upotpunio cijelu ponudu novih 911-ica 992 s posljednjim modelom Targa. Upravo taj model nudi najbolje od oba svijeta, kupea i kabria, a to se i pokazalo s obzirom na to da proizvođač iz Stuttgarta već 55 godina ne odustaje od takve verzije.

Za generaciju 992, Porsche je predvidio dva modela, a to su 4 i 4S. Naravno riječ je o verzijama samo s pogonom na sve kotače, od kojih je 4S snažnija verzija. Obje verzije 911-ice Targe pokreće 3,0-litreni bokser motor sa šest cilindara te imaju jednaku snagu kao i u kupe i kabrio verzijama.

To bi značilo da bazična Targa 4 ima motor koji razvija 380 konjskih snaga i 450 Nm okretnoga momenta, dok snažnija 4S verzija ima motor koji razvija 450 konjskih snaga i 530 Nm okretnoga momenta. Obje verzije opremljene su s 8-brzinskim automatskim mjenjačem s dvije spojke, ali iz Porschea tvrde da će i verzija sa 7-brzinskim ručnim mjenjačem biti dostupna.


Novi Porsche 911 Targa nudi najbolje od oba svijeta

Novi Porsche 911 Targa nudi najbolje od oba svijeta

Novi Porsche 911 Targa nudi najbolje od oba svijeta


Novi Porsche 911 Targa nudi najbolje od oba svijeta

Zanimljiva je činjenica da će Porsche uz model 911 Targa 4S koji uključuje Sport Chrono paket, isporučiti i novorazvijeni 7-stupanjski ručni mjenjač bez doplate. Ove verzije 911-ica imat će sve inovativne tehnologije kao i bratske verzije, ali po prvi puta je dostupan i Porsche InnoDrive koji uključuje prilagodljivi tempomat.

Osim same snage, poprilična je razlika i u performansama. Naime, Targa 4 će ubrzavati do ‘stotke’ za 4,2 sekunde i postizati maksimalnu brzinu 288 km/h, dok će Targa 4S doći do 100 km/h već za 3,6 sekundi i postizati brzine od 303 km/h.



Kod ovakvih automobila bitno je i „ubrzanje“ krova pa se tako pokretni dio krova skida ili vraća za samo 19 sekundi i moguće ga otvarati ili zatvarati pri brzinama do 50 km/h. No njemački proizvođač nije otkrio koliko ovakav krov pridonosi masi, za razliku od kabrio verzije, ali sudeći po generaciji 991, vjerojatna je razlika od oko  40 kilograma.

S obzirom na to da je Targa najposebnija verzija 911-ica, normalno je da je i cijena takva. Ove verzije bit će najskuplje između bratskih 911-ice, izuzevši Turbo i Turbo S verzije. Cijene još uvijek nisu poznate za hrvatsko tržište, ali očekuje se da će krenuti u prodaju već krajem ove godine.


Pogledaj galeriju


Novi Porsche 911 Targa nudi najbolje od oba svijeta

Povratak na vrhpointer
Zatvori X