Pretraži
Novitec McLaren 600 LT : počeli su sa FIAT-ima, da bi završili na Ferrariju, Lamborghiniju, Maseratiju, McLarenu i Tesli!

Novitec McLaren 600 LT : počeli su sa FIAT-ima, da bi završili na Ferrariju, Lamborghiniju, Maseratiju, McLarenu i Tesli!

Objavljeno: 10/07/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: Novitec

Novitec McLaren 600 LT : Novitec zna kako se radi posao – počeli su sa FIAT-ima, da bi završili na Ferrariju, Lamborghiniju, Maseratiju, McLarenu i Tesli! Nekad ste mogli prepoznati Novitecovu obradu po zatamnjenim stražnjim svjetlima i pozamašnim kotačima, no posljednjih godina se svijet tuninga pretvorio u bazen pun morskih pasa pa svi moraju biti korak ispred konkurencije.

Novitec je proširio ponudu i uglavnom se bavi samo onima najboljima – uključujući i navedeni McLaren- ovaj put je u butigu ušao Long Tail s oznakom 600.

Novitec McLaren 600 LT : Made in Hochstrasse 8

Novitec McLaren 600 LT

Dublji difuzor, dva nova usisnika na airboxu, Vossenovi kotači 8.5Jx20 sprijeda i 11.5Jx21 straga koje možete naručiti u 77 boja, Novitecove opruge s kojima je Mac 30 mm niži, a ima i Performance Stage 2- najizdašniji od tri moguća. Što PS2 znači? Ukratko – 64.7 kW / 88 KS više, plus 92 Nm – sveukupno 506 kW / 688 KS pri 7.450 o/min uz najveći okretni moment od  712 Nm pri 6.250 o/min.

Sasvim dovoljno za 2,8 s do 100 km/h i 333 km/h maksimum! McLaren 600LT je sam po sebi impresivna zvjerka, no u s ovim paketom iz Stettena znatno dobiva na uličnom kredibilitetu – ukratko izgleda dovoljno spreman da se pošora s najopakijim facama u kvartu!

Novitec McLaren 600 LT

Ono što fascinira je brzina učenja – i kod McLarena i kod Noviteca! Hram tehnologije i dizajna u Wokingu se ima čime pohvaliti, iako je kritika prvi moderni samostalni model (MP412C) dočekala na upaljenu motorku…sasvim opravdano. No, McLaren je prihvatio kritike i bacio se na evoluciju umjesto da i dalje uvjerava struku da je automobil STVARNO sjajan. Uostalom nisu početnici…

Novitec McLaren 600 LT

Posebna se pažnja poklonila ispušnom sustavu od nehrđajučeg čelika, koji sada zvuči još bolje, a osim što baca više snage na kotače jednako efektno baca i plamenove jezike preko stražnjeg spojlera. To će na semaforu mlađi promatarači znati cijeniti!

Iznutra je sve obučeno u najfiniju kožu i alcantaru, materijale bez kojih se danas ne može, no i dalje je karbon najtraženija roba. Srećom, ovdje ga ima svuda – od aero-pomagala do interijera, a cijeli automobil se bazira na Monocell II karbonskoj strukturi – od 96 kg. Nice!

Pogledaj galeriju

Novitec McLaren 600 LT

Povratak na vrhpointer
Zatvori X