Pretraži
Daj recite da ovo nije totalno cool. Novi BMW-ov Big Boxer prezentiran u titanskom okviru Revivalovog prototipa!

Daj recite da ovo nije totalno cool. Novi BMW-ov Big Boxer prezentiran u titanskom okviru Revivalovog prototipa!

Objavljeno: 15/04/2019 / Autor: Petar Bondek / Foto: Revival Cycles

Prije četiri dana su Revival Cycles na godišnjem Handbuilt Showu u teksaškom Austinu prezentirali 2u1 novitet – kao prvo fantastični konceptni motocikl s titanskim ovirom, a kao drugo novi BMW-ov motor zvan Big Boxer, koji će se još ove godine početi ugrađivati u BMW-ove cruisere.

Alan Stulberg, capo Revival Cyclesa je zapravo radio na top secret projektu, jer detalji motora nisu smjeli biti poznati javnosti prije prezentacije u Austinu. Zato su neki dijelovi motora zamagljeni na videu…Zahtjev BMW-a prema Revivalu je bio da motor i mjenjač moraju biti savršeno vidljivi sa svih strana, Da, moglo se ići na  Carbon Strand Grid stil s karbonskih Delta7 MTB okvira, no dizajn je diktirao nešto drastičnije – okvir od tankih titanskih šipkica!

Da, titan je legura s najvišim talištem, otporan na hrđu, s odličnim omjerom težine i čvrstoće i dovoljno fantastičan da David Guetta napiše stvar o njemu, no sam rad s titanom je u najmanju ruku zeznut – nikako ne smije doći do oksidacije varova, jer tada postaju krhki.

 

Titan i 917 – to ne može biti loše…

Ukoliko var nije blještavo srebrne boje (nikako plave ili zelenkaste) znači da je kompromitiran, a vari se inertnim plinom (argon ili helij). Problem je još i to što od iskri se mora se zaštititi cijeli komad titana skupa s a varom! Da, Moriwaki nas je upoznao sa svim čarima titana s Titanium Rainbow modelima, no cijeli okvir zahtijeva izuzetno mnogo koncentracije i savršenih varova. Bonus titana je naravno lakoća i čvrstoća – cijeli birdcage okvir BMW-a teži samo 3,8 kg! Čemu krletka? Isključivo zbog izgleda, poznatog još s Porschea 917…

Sam dizajn je hommage BMW-ovim brzinskim rekorderima u rukama  Ernsta hennesa 1920-ih i 1930-ih, a ovo je drugo custom BMW s novim Velikim Bokserom -“Departed” CUSTOM WORKS ZON-a je bio prvi, i ništa manje spektakularan! BMW je ionako najtraženija roba custom scene, od starih R-ova do Rnine T-a. Da, BMW nikako da izađe iz mode!

Pogledaj galeriju

 

Povratak na vrhpointer
Zatvori X