Pretraži
Novi AUDI RS4 : ultimativni grlati quattro huligan nije zaboravio svoje korijene!

Novi AUDI RS4 : ultimativni grlati quattro huligan nije zaboravio svoje korijene!

Objavljeno: 03/10/2019 / Autor: Petar Bondek / Foto: Audi AG

Novi AUDI RS4 : Nije sve u novom Twin-turbo V6 s 450 KS i 600 Nm. Ima nečeg i u panoramskom krovu!

Novi AUDI RS4

Baš sjajno izgleda slikan ovako na hrvatskoj cesti, kao da tu i pripada. Audi trenutačno možda ima i malo previše impresivnih modela pa je skoro nemoguće istaknuti jednog kao “ultimativnog”, ali – ovaj je opako blizu toj kvalifikaciji!

 

Novi AUDI RS4 : Superheroji i njihovi kostimi

RS 4 je od prve generacije zasipan komplimentima, a to je možda i jedan od razloga stagnacije Audija kao vrha koplja auto-napretka. Previše je Audija posljednjih godina hvaljeno na sva usta, a onda je došla posljednja generacija – i ekstaza je izostala.

Nitko ne može reći da Audi ne radi sjajne automobile, no nekako su naglo pali na ljestvici zanimljivosti. Tehnološki overkill je nekako kostime Audijevih superjunaka odnio nakratko na kemijsko čišćenje – i zaboravio na njih. Imati skoro 20 modela u ponudi koji se jedva razlikuju je problem većine velikih proizvođača, no od Audija uvijek očekujemo više – bar što se dizajna tiče.

Forma ispred sadržaja? Ne i u ovom slučaju!

Nekako izgleda da Audi više vremena poklanja MMI Touch-u nego vozačkom užitku, dobiva se dojam da je tehnologija bitnija stavka od samog vozača.

Ta nepravda bi trebala biti ispravljena novim RS 4, koji bi trebao biti protuteža novom e-tronu, automobilu s početnom cijenom od 670.000 kojeg mrze svi u mojoj zgradi. Zašto? Zato jer zaklanja Sunce ( a time i promet), zauzima dva parkirna mjesta i izrazito je ružan za svoju cijenu – i to su jedina tri argumenta kojima su ljudima važni u pola sedam ujutro prije kave, kad im ekologija i emisija nisu prioritetni.

RS 4 je s druge strane automobil kojem bi oprostili i veći grijeh od – samog postojanja (e-tronov slučaj), jer izgleda – sjajno! Izbačeni blatobrani, oštre crte, ispušne cijevi koje provode ispušne plinove (rijetka pojava ovih dana) iz 182 kg teškog TFSI motora…stvarno pluseva ima na sve strane.

Još bolje, RS 4 je lišen “kamatarskog” imagea, kojem veći njemački modeli ni uz biturbo motore ne mogu pobjeći. 2,9 litreni  TFSI twin-turbo V6 je zapravo evolucija 2,7 litrenog V6 iz prvog RS 4 Avanta prije 20 godina.

Tada je imao 380 KS, danas – 450, a teži 31 kg manje od V8 motora iz prošle generacije RS 4 (2012.), a okretni moment od 600 Nm je na raspolaganju između 1.900 i 5.000 o/min. Uz  RS dynamic paket dolazi i povećanje maksimuma – s 250 na 280 km/h. Obavezne doplate? Keramičko karbonski diskovi promjera 400 m i RS sport suspension plus s Dynamic Ride Controlom (DRC). Kad se ima…

 

Nije da RS4 samo izgleda opako – upravo tako i reži!

 

Uostalom, poslušajte sami…

 

Pogledaj galeriju

Novi AUDI RS4

Povratak na vrhpointer
Zatvori X