Pretraži
Nova Opel Corsa-e postat će prvi električni reli automobil na svijetu

Nova Opel Corsa-e postat će prvi električni reli automobil na svijetu

Objavljeno: 24/08/2019 / Autor: Mihael / Foto: Opel

Opel će predstaviti na ovogodišnjem frankfurtskom salonu automobila prvi komercijalno dostupan električni reli automobil. Bit će to Corsa-e Rally temeljena na cestovnoj verziji električnog subkompakta. Automobil će postati službenim trkaćim vozilom ADAC Opel e-Rally kupa, gdje će zamijeniti postojećeg Adama R2.

Corsa-e Rally koristi potpuno električni pogonski sklop koji koristi 50 kWh set litij ionskih baterija koji također nalazimo i u cestovnoj verziji električne Corse. Relijaška verzija Corse-e raspolaže sa 136 KS uz 260 Nm okretnog momenta. Snaga se isporučuje samo na prednju osovinu te samim time pokazuje da se radi o reli automobilu namijenjenom mlađim vozačima.

Za razliku od cestovne verzije, Corsa-e Rally na prednjoj pogonskoj osovini koristi i torsen diferencijal za učinkovitiju raspodjelu snage između kotača. Počevši od sljedeće godine, Corsa-e Rally bit će dijelom jednomodelnog ADAC Opelovog reli kupa. Prema riječima Opel Motorsporta, ovo natjecanje je namijenjeno mlađim vozačima kako bi im omogućilo lakši ulazak u svijet relija.


reli Corsa na struju

reli Corsa na struju

reli Corsa na struju


Cestovna Corsa-e koristi isti pogonski sustav kao i reli verzija, izuzev torsen diferencijala. Zahvaljujući relativno velikoj snazi motora i trenutno raspoloživom okretnom momentu, mala električna Corsa od 50 km/h ubrzava za nevjerojatnih 2.8 sekundi do zlatni standard od 100 km/h postiže za respektabilnih 8.1 sekundu. Uz sve to, domet joj je praktičnih 330 kilometara s jednim punjenjem baterija.

Reli verzija, Corsa-e Rally, za sada nema definirane specifikacije ubrzanja i dometa što će uvelike ovisiti o podešavanju svakog pojedinog automobila ovisno o potrebama reli dionice koju će voziti. Naravno, pored toga tu su i šaroliki vremenski uvjeti koji u praksi znano mogu utjecati na performanse automobila.

Corsa-e Rally najveća poboljšanja u odnosu na cestovni model donosi na području ovjesa, podvozja i kočionog sustava. Može se pohvaliti poboljšanim oprugama i amortizerima, većim kočionim diskovima predviđenima za kontinuirana nagla kočenja pri velikim brzinama i u otežanim vremenskim uvjetima.

Automobil je s donje strane zaštičen panelima koji sprječavaju pretjeran ulazak blata i udarce kamenja. Mehanička ručna kočnica postala je sastavnim dijelom opreme električne reli Corse a sustavi pomoći u vožnji poput ABS-a, kontrole proklizavanja i stabilnosti vozila u potpunosti su uklonjeni. Automobil mjeri 1,400 kilograma mase, razmjerno malo za električno vozilo. Opel ih planira napraviti samo 15 komada po cijeni do 50,000 Eura.


Pogledaj galeriju


reli Corsa na struju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X