Pretraži
MICROLINO, Postoje neodoljivi malci – Fiat 500, Mini, Messerschmitt, Buggy, Copen, Figaro, Sprite, no nijedan ne nudi bubble dramatiku Isette

MICROLINO, Postoje neodoljivi malci – Fiat 500, Mini, Messerschmitt, Buggy, Copen, Figaro, Sprite, no nijedan ne nudi bubble dramatiku Isette

Objavljeno: 01/10/2018 / Autor: Vozim HR / Foto : Oliver Ouboter (MICROLINO)

Kraći je od smarta za 20 cm a uži 15 cm, po svojoj kategoriji spada u teže quadove a pogoni ga elektromotor. Ova apsolutna senzacija se zove MICROLINO, a izašla je iz vlasnika BMW Isette i izumitelja Micro Scootera Wima Oubotera. Savršeni bubble-auto je broj manji od smarta i japanskih kei minijatura, a osim fantastičnog retro dizajna nudi vožnju s nultom emisijom, maksimalnu brzinu od 90 km/h i autonomiju od 200 km uz 14.4 kW spremljenih u litij-ionske baterije.

Ubrzanje do 50 km/h iznosi pet sekundi a uz okretni moment od 110 Nm nijedan brijeg nije predug ili preukošen. Microlino teži perolakih 435 kg i nudi 220 kg nosivosti. Sasvim dovoljno – u odnosu na original je 150 mm duži i samo 75 kg teži, iako ima električni pogon. Baš kao i Isetta i Microlino nudi više od očekivanog! Zato ne čudi 8.000 rezervacija prije proizvodnje prve serije od 25 komada ovih dana!

Another brick in the Wall

Možda niste znali, ali za vrijeme berlinskog Zida (1961. – 1989.) jedan je genijalni Istočni Nijemac imenom Horst Breistoffer odlučio upotrijebiti najnelogičniji automobil na svijetu za švercanje ljudi u Zapadnu Njemačku – BMW Isettu! Za razliku od najpoznatijeg moto-prebjega Ernsta Degnera koji je organizirao šverc svoje žene i djece u preočitom Lincolnu Mercuryju V8, Horst je u Isetti nakon micanja akumulatora i sustava grijanja našao mjesta za prebjege (jednog po jednog), dapače, njih devet!

Uhvaćen je u desetom pokušaju, a njegovu legendarnu Isettu možete vidjeti u berlinskom Checkpoint Charlie muzeju. Legendarni micro-auto je zapravo talijanski izum, 1953. ga je finalizirao Iso, a samo ime je deminutiv – „Mali Iso“. BMW ga je pod licencom proizvodio od 1955., te je BMW Isetta postao najprodavaniji jednocilindrični automobil svih vremena – prodan je u čak 161.728 primjeraka.

Također je bio prvi velikoserijski automobil s potrošnjom od 3l/100 km, a 12 KS se pokazalo dovoljnim za vožnju u legendu. Neuobičajeni dizajn i kompaktne dimenzije ga već desetljećima drže među najutjecajnijim dizajnima u povijesti automobilizma, a čak ni povezanost s filmskim geekovima tipa Steve Urkela mu nije naštetila. Neki dizajni su jednostavno bezvremenski!


Pogledaj galeriju



Microlino

Povratak na vrhpointer
Zatvori X