Pretraži
MERCEDES-BENZ 560SL : simbol uspjeha ne gubi na privlačnosti ni nakon 30 godina!

MERCEDES-BENZ 560SL : simbol uspjeha ne gubi na privlačnosti ni nakon 30 godina!

Objavljeno: 14/10/2019 / Autor: Petar Bondek / @Craig Balaban www.motorcarclassics.com

MERCEDES-BENZ 560SL : Možda Vam se čini da je 74.900 $ mrvicu previše za 30 godina starog SL-a, no kad se sve zbroji i oduzme – to je prilika života! Postoji mnogo razloga zašto se R107 proizvodio 18 godina…

@Craig Balaban www.motorcarclassics.com

Posljednji Mohikanac s Blauschwartz karoserijom i bež interijerom je finalna verzija R107 – naravno da se radi o modelu za američko tržište, jer tamo je završio najveći dio SL-ova.



Ovaj predivni primjerak iz finalne godine proizvodnje je prešao 26.800 km, ima predivni M117 V8 motor, četverobrzinski automatski mjenjač, i svu zamislivu opremu za 1989. godinu -ABS, SRS Airbag, automatski klima-uređaj, tvrdi i platneni krov…sve što normalnom modernom čovjeku treba!

@Craig Balaban www.motorcarclassics.com

Mnogi su R107 dočekali s kritikama, ali na kraju je Mercedesov viceprvak po dužini staža (odmah iza G-Klase) ispao traženi klasik. zašto? Kvaliteta izrade je nepojmljiva za današnje standarde –

 

Za razliku od modernih Mercedesa sve što izgleda kao drvo je drveno a sve što sja nije zlato – već pravi krom!

 

@Craig Balaban www.motorcarclassics.com

Teško je iz današnje perspektive objasniti kakva je ekskluziva bio 560 SL – stariji se mogu sjetiti prve američke sapunjare na našim RiZ-ovima, SABA-ma i Trinitronima – “Dallasa”, gdje je kompletna naftaška obitelj Ewing vozila Mercedese. Glavni negativac J.R je vozio Mercedes-Benz 450 SEL 6.9 (kasnije i W126 560 SEL), Sue Ellen je vozila 380 SEC, a Pamela baš ovakvog (naime crvenog )560 SL-a.

 

Eto, baš u ovoj epizodi se dogodila najava novog hrvatskog milenija s ovisnošću o vožnji s pametnim telefonima – nakon verbalnog sukoba s hillbillyjima, Pam zove Bobbyja da se pošteno istrača preko telefona s liste Mercedesove dodatne opreme i dekoncentrirana razgovorom se prikladno zabija u cisternu. Možete zamisliti moj šok, u to vrijeme još nikad nisam vidio 560 SL uživo, a tek sam dobio crveni Iskra ETA 80 telefon – s okruglim brojčanikom. Čisti soc-realizam…

@Craig Balaban www.motorcarclassics.com

Sam MERCEDES-BENZ 560SL  je imao respektabilne specifikacije za Osamdesete- 5.547 ccm, 169 kW / 227 KS i 378 Nm okretnog momenta. Dovoljno za  tvornički deklariranih 7,7 s do 100 km/h, 15,8 s na 402 m uz maksimum od sjajnih 223 km/h. Nije loše za 1.680 kg teškog klasika njemačkog heavy metala. Možete nabaviti i AMG verziju, no ona znatno gubi na eleganciji!

Transport u kontejneru (iz Farmingdalea NY do Rijeke) će vas izaći oko 1.400 dolara, pa u računicu unesite i to…

 

Pogledaj galeriju

MERCEDES-BENZ 560SL

Povratak na vrhpointer
Zatvori X