Pretraži
MÉGANE R.S. TROPHY-R je novi FWD rekorder Suzuke!

MÉGANE R.S. TROPHY-R je novi FWD rekorder Suzuke!

Objavljeno: 27/11/2019 / Autor: Petar Bondek / Zašto samo 500? © Copyright 2019 Lulop.com

Izgleda da će se MÉGANE R.S. TROPHY-R rasprodati znatno prije nego poskida sve rekorde na stazama na kojima se pojavi. Jedna desetina proizvedenih (50 komada) će ostati u zemlji novopostavljenog rekorda!

 

Samo jedan može biti 一番

Nije tajna da je Trophy-R spektakularan. Njegovu izvedbu ne može pokvariti ni par vrata viška ni očajni vinili iz 80-ih. I da na bočnim vratima ima Pata i Mata, bio bi obožavan širom svijeta. Skinuti dosadašnji rekord na vjerojatno tehnički najzahtjevnijoj stazi na Svijetu za čitave TRI sekunde je otprilike jednako situaciji da sprinter na 100 m ostavi konkurenciju metar od startnih blokova…


Laurent Hurgon je vrištećim Akrapovičem otjerao sve prisutne! © Copyright 2019 Lulop.com


Nakon 15 godina radikalni MÉGANE se i dalje radi po istom receptu – makni sve nepotrebno, dodaj hrpu lakih dijelova, pojačaj ovjes i kočnice, nabaci ljepljive gume i ne zaboravi kavez. Carbon-Ceramic Pack bi trebao biti obavezan, no to nećemo uzeti R.S. -u za zlo.

 



 

Osim karbonskih kotača i kočnica najviše je pažnje poklonjeno aerodinamici, koja funkcionira znatno bolje uz istih 300 raspoloživih KS, što se vidjelo na 18 kompliciranih Suzukinih zavoja. Sretnik za volanom (ipak je riječ francuskog porijekla, pa je OK) je bio Laurent Hurgo, pravi veteran R.S.-ovih ratova, koji ruši rekorde za R.S. još od 2011.

 

Titula “Ichiban” na Suzuki u bilo kojoj kategoriji je velika čast i potvrda dinamičkih vrijednosti. Trophy-R je potvrdio da nijedan crni pojas na njemu nije tu dekoracije radi .

Duboki naklon, R.S….



Pogledaj galeriju

 

Povratak na vrhpointer
Zatvori X