Pretraži
mamma mia! 221 KS pri svemirski visokih 15.250 o/min i Aero Pack Gratis na Ducati Panigale V4R

mamma mia! 221 KS pri svemirski visokih 15.250 o/min i Aero Pack Gratis na Ducati Panigale V4R

Objavljeno: 04/12/2018 / Autor: Petar Bondek / Foto: Media House Ducati

Konačno serijski krilati Ducati! Dok smo u Jerezu vidjeli Bautistu kako testira Desmosedici GP19 sa stražnjim spojlerima morali smo se nakloniti Ducatijevoj nesmiljenoj potrazi sa savršenom aerodinamikom!


Da, Ducati od MotoGP testa u Kataru 2015. koketira s agresivnom aerodinamikom i svim njenim krilatim oblicima. Klasična krila su zabranjena 2017., jer su već počela dobivati zabrinjavajuće oblike – sjetimo se kako je Iannoneovo krilce odsjeklo on-board kameru na Marquezovoj Hondi… Odjednom ih imaju svi, no Ducati je bio prvi i pod iskusnom rukom Gigija Dall’Igna bešavno vuče tehnološke šahovske figure između SBK-a i MotoGP-a, gdje je Ducati jedina tvornička momčad zastupljena u obe kategorije. Tehnološki transfer se vidi na Panigaleu V4 R, i kad stavimo brutalnu ljepotu samog crvenog dijamanta postrani, vidljivi su sati i sati provedeni u CFD analizama i zračnim tunelima.

Da, otvori za hlađenje sprijeda su veći nego ikad, no naravno – takva je i snaga! Zašto je ovom Ducatiju posvećeno toliko pažnje? Zato jer dečki iz Bologne imaju namjeru okončati vladavinu Kawasakija u WSBK. Upravo zato je obujam u odnosu na dosadašnji V4 R smanjen s 1.103 ccm na 998 ccm. Da, prednji aero – elementi su posuđeni od MotoGP odjela, no podešavajući Öhlins amortizeri (novi NPX 25/30 sprijeda i TTX36 straga)i aluminijski swingarm s četiri mogućnosti podešavanja je djelo ruku Ducatijevog WSBK odjela.



Ojačan je i sam okvir, a za razliku od Desmosedicija Stradale sa 1.103 ccm koji je namijenjen za glatku isporuku snage i okretni moment niže u okretajima, ovaj pazzo brže nabire okretaje i brže dolazi do crvenog – 162 kW/221 KS dolazi na 15.250 o/min, što je čak 2.250 o/min više nego na 1.103 ccm V4. Suludo, znam – no zato ducatisti ne spavaju noćima. Naravno, suha spojka daje bolji osjećaj pri kočenju i u zavojima, ali i dozvoljava personalizaciju stupnja „mehaničkog“ kočenja motorom koje ima tako ovisnički ton…ducatisti će razumjeti! Uostalom, poslušajte video..



 

Pogledaj galeriju

Ducati Panigale V4R

Povratak na vrhpointer
Zatvori X