Pretraži
Lov na kupce preselio s kolnika na pločnik; I Hyundai e-romobil za bitku ima – još bolje, potpuno je sklopiv!

Lov na kupce preselio s kolnika na pločnik; I Hyundai e-romobil za bitku ima – još bolje, potpuno je sklopiv!

Objavljeno: 27/08/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: Newspress

Nedavno smo pisali o velikoj uključenosti proizvođača automobila u razvoj električnih bicikala/romobila, a toj priči se već uvelike pridružuje i Hyundai!

Eto, sad vidite zašto je e-romobil Hyundai Motor Grupe trenutačno najinovativniji na tržištu! Potpuno teleskopski dizajn oduševljava, ne samo zbog još kompaktnijeg smještaja u uredu, nego i u automobilu! Osobno ne vidim nikakve prednosti e-romobila pred klasičnim romobilom ili biciklom, osim praćenja trendova – što nikad nije prednost…no ovaj mali Hyundai je zanimljiv.

Odmah zamijećujem neke nedostatke (to je snažnije od mene), koji su tipični za proizvode koji moraju zadovoljiti formu prije funkcije – a to je izuzetno usko gazište, što je poprilično bitno za modno onesviještene vlasnike/vlasnice s platfomkama/štiklama a i za promjene pravca. Pomalo mi spada u Spielbergov READY PLAYER ONE, gdje igrači pomoću avatara koriste imaginarna prijevozna sredstva koje zarade pomoću osvojenih kredita, što je ustvari moderna verzija Sport Billyja i njegovog SuperSacka.

No, bilo kako bilo, e-rombaći su IN, a ovaj stvoren od strane tvrtke koja proizvodi doslovce od igle do lokomotive (i znatno veće strojeve od lokomotive) je dizajnerski odlično pogođen.

Za pogon je zadužena baterija od 10,5 Ah, što ovom e-romobilu omogućuje maksimum od 20 km/h i autonomiju od oko 20 km. Da, mnogi nude bolje specifikacije, ali nisu tako radikalno…sklopivi, a sama težina od 7,7 kg je uzoran rezultat – bar je 30% lakši od ostalih “konvencionalnijih” e-romobila, a nudi prednji amortizer, stalak, te prednja i stražnja LED svjetla, a u pripremi je i sustav regenerativnog kočenja koji će dodatno povećati autonomiju za 7%.

Namijenjen je za tzv. “Last Mile Mobility” tržište, tj. finalni dio rute do posla/hobija tj. od mjesta parkiranja automobila. Novost kod Hyundaijevih e-romobila je i stražnji pogon, što nudi znatno lakše upravljanje. Kao i sve ostalo, treba ga testirati za detaljniju ocjenu…

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X