Pretraži
Legendarni Randy Mamola kroti divljeg indijanskog konja sa 130 KS, nitrom i avionskim oklopom!!

Legendarni Randy Mamola kroti divljeg indijanskog konja sa 130 KS, nitrom i avionskim oklopom!!

Objavljeno: 23/05/2019 / Autor: Petar Bondek / Foto: [email protected] Panda, Dutchground media

Posebnije od ovog ne ide! Na prvi pogled možda i nije jasno o čemu se zapravo radi – prednji dio s usisnikom kao da je smanjena verzija onog s F-86 Sabrea, prvog poslijeratnog američkog mlažnjaka, a tek boca s nitrom iza sjedala…

Da, veličanstveniju proslavu 100-godišnjice Indiana nismo mogli zamisliti – pogotovo kad prepoznate dizajn kacige! Da, ovo nesvakidašnje izdanje Indiana Scouta bobbera zvano IndianxWorkhorse Appaloosa je ideja iz genijalne glave Bricea Henneberta iz Workhorse Speedshopa, koji je Indianovu proslavu začinio ovim fantastičnim lovcem koji se natječe u “Tvorničkoj klasi” Sultans of Sprint natjecanja.

Ukratko, da bi zadovoljio kriterije mora imati 4-t motor, bez limita obujma, s tim da motocikl ne smije prekoračiti limit specifične snage od 0.65 KS/kg.

 

Dandy Randy i Sultani Sprinta

Nakon 700 radnih sati i obilne suradnje s partnerima u projektu ( Akrapovič, Beringer Brakes, MOTOREX, Öhlins i Vibrant Performance) u Monzi je predstavljen spektakularan decibelno izniman avio-motocikl, i to sa ozbiljnih 130 KS i minimalističkim spremnikom oktanskog juicea od samo 2,5 l!

Da, naravno da zavlačim s vozačem, jer se radi baš o najzabavnijem liku koji je ikad sjeo na motocikl – svi koji su ikad čuli za Randyja Mamolu (i imali ga prilike gledati na Grobniku) znaju o kakvoj je vozačkoj veličini riječ – dapače službenoj FIM Grand Prix Legendi, koja je četiri puta bila viceprvak svijeta u brutalnoj klasi 500 ccm i čovjeku koji je napravio najpoznatiji stoppie svih vremena – usred utrke u Francuskoj!

To nažalost neće moći napraviti na Appaloosi (koja je dobila ime po vrsti američkog konja) s brojem 19 – koji označava 100-godišnjicu legendarne tvrtke, no poznavajući Randyja sve opcije su otvorene!

Napomenimo da su iznutrice motora serijske, no zato je tu nitro, titanski Akrapovič, trkaći ECU, quickshifter, Beringerove kočnice (dvostruki diskovi Ø230mm sprijeda ) i STX 36 piggyback Öhlins straga te Retro 43 sprijeda.

Kako će se ovaj ekskluzivni konjić pokazati s Randyjem na sprintevima tek moramo vidjeti, no jedno je sigurno – ne postoji previše motocikala na ovoj planeti koji se s njim mogu mjeriti po spektakularnosti!

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X