Pretraži
Lazareth LM 410 : quad-superbike s motorom Yamahe R1 dolazi iz neke druge dimenzije?

Lazareth LM 410 : quad-superbike s motorom Yamahe R1 dolazi iz neke druge dimenzije?

Objavljeno: 25/02/2020 / Autor: Petar Bondek / Ni quadovi nisu što su nekad bili? Crédit: C.COLLAO - www.lazareth.fr

Lazareth LM 410 – Neki žive da bi provocirali, a provokacija je je jedna od pokretačkih sila umjetnosti. Biti drugačiji i šokirati ostale…kakvog li oslobađajućeg iskustva! Kod Lazaretha pogotovo…


Idealno vozilo za sve one koji MORAJU biti primjećeni na špici. Impresivniji dolazak na kavu možete doživjeti samo uz rentanje MiG-a 29…ali onda imate problem s parkiranjem! Crédit: C.COLLAO – www.lazareth.fr


Prije nekoliko godina sam imao prvo WTF iskustvo s Lazarethom – LM 847 je bio quad s Maseratijevim V8 motorom – i 470 KS! Bilo kakav komentar je bio suvišan, no svi smo krvavi ispod kože pa se apsolutno nitko nije libio komentara. Nepotrebna dizajnerska vježba? Da. Potpuno neupotrebljiv? Itekako. Impresivan? Potpisujem. Od Lazaretha naravno nismo očekivali da počne štancati e-scootere (i ovako ih ima previše), no reći da nas opet nije šokirao ne bi bilo iskreno. WTF klapa 2? Absolument!

 

Lazareth LM 410 – WTF klapa 2;  što je zapravo LM410?

LM asocira na legendarnu francusku inkvizicijsku cjelodnevnu utrku, no ovaj S-quad (upravo sam izmislio novu klasu vozila – Superbike-quad?), se ne misli naguravati s CBR-kama, GSX-R-ima i R1-cama u potrazi za vječnom slavom.


Da, nedostaju samo MotoGP Akrapoviči, savijena tablica…i hrabar vozač sa sto hiljki eura viška! Crédit: C.COLLAO – www.lazareth.fr


Kad smo već kod R1, Lazareth koristi upravo njen “agregat” (poljoprivrednog li pojma?), maestralni instrument iz Iwate s 998 ccm, 105 Nm i 199 KS. Daleko je to od V8 brojki, no razlika u težini je ključna. Pretpostavljamo da se vrlo lagano diže na zadnji, no uz neki podatak o težini bi bili pametniji. Kako se to čudo bez nogara uopće vozi? Slično Yamahi Niken s LMW (Leaning Multi-Wheel) set-upom, samo što Yamaha straga ima samo jedan kotač, a ovjes kod Laze je riješen monolever stilu s unutrašnjim prihvatom .

 

No, “Udlu Lazo” nije stvoren za usporedbe, već da šokira sve nazočne!

 

Cijena je simbolična – 100.000 €, a Lazareth će proizvesti čak 10 ovih beštija. Da li se uopće možete zamisliti na jednoj od njih? Ajde, jednom se živi….


Da vidite ovo u retrovizoru, što biste pomislili? Crédit: C.COLLAO – www.lazareth.fr



Pogledaj galeriju

Lazareth LM 410

Povratak na vrhpointer
Zatvori X