Pretraži
Lamborghini Huracán EVO je dobio najnovije hi-tech naoružanje – i brži je nego ikad!

Lamborghini Huracán EVO je dobio najnovije hi-tech naoružanje – i brži je nego ikad!

Objavljeno: 07/01/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: media.lamborghini.com

Nije trebalo čekati dugo da nestrpljivi Lamborghini pokaže sve što zna na Huracánu; stigao je EVO, s velika tri slova! Uglavnom, EVO je rezultat novog dizajna s poboljšanom aerodinamikom, te ujedno prvi Lambo s predvidljivom logikom kontrole dinamike; potpuno integrirani Lamborghini Vehicle Dynamics Control System je ukombiniran s pogonom na sve kotače i upravljanjem na svim kotačima da bi dobio još veću agilnost i lakoću upravljanja.



Lamborghini tako zamišlja svoju slijedeću generaciju V10 supersportaša, s vidljivom željom da se bar vizualno i tehnološki što više udalji od Audija R8. Zasad mu što se tog cilja tiče ide odlično, uz pomoć motora iz Performantea – 640 KS i 600 Nm je sasvim dovoljno za zabavu, a ako vam navedeni V10 nije dovoljno napet možete potražiti nešto napetije uz pomoć novog sustava infozabave s naprednim forama povezivosti.

Stefano Domenicali, bivši šef Ferrarijeve F1 momčadi je sad Glavni&Odgovorni u Lambu, vođa krda Bikova koji polude kad vide crvene karoserije iz Maranella…i radi dobar posao.



Spomenuti sustav je zamišljen kao sredstvo kojim se dolazi do nevjerojatnih voznih sposobnosti koje bi trebale svaki dan bacati vlasnika u trans, bilo da pokušava srušiti rekord Imole (gdje je Stefano svakodnevno visio kao klinac) ili da se taljiga do svog ureda s dizajnerskim potpisom.

Ono što je bellissimo u cijeloj štoriji je činjenica da je 5,2 litreni V10 još uvijek naturalno aspiriran, s titanskim usisnim ventilima i 470 kW/640 KS pri 8.000 o/min i 600 Nm pri 6.500 o/min. Suh teži 1.422 kg a ubrzava do 100 km/h za 2,9 s, te 9,0 s do 200 km/h.

Maksimum od 325 km/h je imao Diablo još 1990., no ono što diabolični bik nije imao je Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata (LDVI), centralnu jedinicu za procesuiranje koja kontrolira svaki aspekt dinamike uraganskog Lamba.

On bi trebao predvidjeti svaki slijedeći potez vozača uz prikladnu dinamiku vožnje, a da bi razumijevanje stroja i čovjeka bilo što preciznije tu je i 2.0 verzija Lamborghini Piattaforma Inerziale (LPI).

Što se aerodinamike tiče, potpuno je promjenjena podnica, a Huracán EVO ima pet puta veću aero-učinkovitost nego Huracán prve generacije. Pokušajte mirno zaspati uz tu informaciju…



Pogledaj galeriju

Lamborghini Huracán EVO

Povratak na vrhpointer
Zatvori X