Pretraži
Kvragu i suptilnost – Overfinch SuperSport je raskalašena verzija Range Rovera SVR za sve one koji se vole istaknuti!

Kvragu i suptilnost – Overfinch SuperSport je raskalašena verzija Range Rovera SVR za sve one koji se vole istaknuti!

Objavljeno: 07/08/2019 / Autor: Petar Bondek / Britanski SUV bombarder ekskluzivnošću gađa sve njemačke ciljeve

Photo: Overfinch

Postavimo priču realno; ako želite efikasnog terenca – kupite Ladu Nivu. Ukoliko želite luksuz – kupite S-klasu. Ukoliko svima u gradu želite objasniti kako Vam u životu dobro ide – nabavite 1 od 25 Overfincha SS!

Tko god tvrdi da serijski Rangie SVR nije dovoljno atraktivan/brz/poseban – nije baš pri zdravoj pameti. No, postoje ljudi kojima ništa nije dovoljno posebno, tj. ljudi od kojih tvrtke poput npr. AMG-a žive.

 

Skup izlaz iz uniformiranosti

Da, Overfinch je za Range Rovere otprilike ono što je Brabus i AMG za Mercedese – skupi izlaz iz osjećaja uniformiranosti. S nama je Overfinch od 1975., samo što bi tada iščupali ispod poklopca ono što su već našli i upucali na isto mjesto Corvettein smallblock V8. Danas za to nema potrebe jer standardni SVR je čudovište opasnih namjera – petlitreni kompresorski V8 s 575 KS i 700 Nm okretnog momenta ubrzava do 100 km/h za 4,5 s, što je doslovce Everest za SUV-e. Što onda plaćate skoro dvostruko na Overfinchu?

Ono što je na poklopcu motora serijskog SVR-a “Gloss Black Carbon Fibre” boja – ovdje je pravi karbon, a ima ga posvuda – od okvira sjedala, spojlera, difuzora, blatobrana, samih slova – i sve navedeno izgleda spektakularno! Serijski SVR brunda sve d 283 km/h, isto toliko nudi i Overfinch.

 

Velika razlika u odnosu na SVR su 380 mm-ski Brembo diskovi sa osamklipnim čeljustima koji grizu kao velika bijela s laganim predgrizom…

 

No razlike su u titanskom ispušnom sustavu, navedenom karbonu, sjedala su u najfinijoj koži s quilt uzorkom, ovaj monstrum se kotrlja na 22-inčnim Leggero iskovanim alu-bačvama i sve je podređeno spektaklu na četiri kotača.

 

V8 Aces High decibelni udar

Performanse su skoro identične SVR-ovima, ali nakon 4.000 o/min čujete vrlo jasno što se platili preko dva milijuna kuna – zvuk zavijajuće indukcije zraka i krckanje u titanskim loncima je nešto između Lancester bombardera iz Drugog svjetskog rata i trackday jurilice….

OK, ovaj je u prodaji nešto povoljniji jer je već nabrao oko 5.000 testnih kilometara, no cijena je još uvijek sočna – Bentayga Speed, Urus i Cayenne Turbo Coupe su znatno jeftiniji, no s druge strane ni približno toliko atraktivni! Ono što najviše boli je – cijena fantastičnog serijskog RR SVR-a!

 

 

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X