Pretraži
Konačno je stigao: VW Golf GTI Clubsport ima preko 300 KS i novu ‘šperu’

Konačno je stigao: VW Golf GTI Clubsport ima preko 300 KS i novu ‘šperu’

Objavljeno: 16/10/2020 / Autor: Tin / Foto: Volkswagen

VW Golf GTI Clubsport ima preko 300 KS i novu ‘šperu’ – Volkswagen Golf GTI već je više od četiri desetljeća pojam ‘hot-hatch’ automobila, ali posljednjih godina je pomalo izgubio na popularnosti zbog snažnije konkurencije i bratskog Golfa R. No sada je predstavljena brutalna Clubsport verzija koja definitivno vraća nadu u Golf GTI.

Naime, Clubsport ima bolji ovjes, više snage i bolju aerodinamiku pa je tako kao rođen za trkaće staze. Volkswagen je za ovu verziju pripremio novi turbopunjač i hladnjak, a potom je cijeli motor optimiziran. Stoga poznati 2,0-litreni turbobenzinac sada razvija 300 konjskih snaga, a prati ga i okretni moment od 400 Nm.


VW Golf GTI Clubsport ima preko 300 KS i novu 'šperu'

VW Golf GTI Clubsport ima preko 300 KS i novu 'šperu'

VW Golf GTI Clubsport ima preko 300 KS i novu 'šperu'


VW Golf GTI Clubsport ima preko 300 KS i novu ‘šperu’

Snaga se standardno prenosi na prednje kotače, ali Clubsport donosi i novi diferencijal s ograničenim proklizavanjem. Opcija s ručnim mjenjačem nažalost neće biti dostupna, ali tu je poprilično brz i precizan 7-brzinski automatski mjenjač DSG s dvije spojke. Takve specifikacije omogućavaju ubrzanje do ‘stotke’ za manje od 6 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 250 km/h.

Clubsport GTI je već i na Nürburgringu pokazao odlične mogućnosti postavivši vrijeme 7:54, što je ujedno za 13 sekundi brže od standardnog GTI-a. No takvo vrijeme nije postignuto samo zahvaljujući snazi, nego i znatno boljem ovjesu. Cijeli automobil je spušten za deset milimetara, a prednji kotači imaju i negativniji nagib.



Adaptivni ovjes je također poboljšan jer se sada vozaču pruža izbor od 15 različitih postavki, ovisno o podlozi i vremenu. Clubsport ima više snage pa su bile potrebne i veće kočnice, a one se sakrivaju ispod 18-inčnih ili 19-inčnih aluminijskih naplataka koji preostaju na izbor kupcu.

Vanjski izgled napravljen je još agresivnijim od standardne verzije s novim sportski odbojnicima, a tu su i novi prošireni pragovi. Straga se ističe i veliki spojler koji svakako pridonosi aerodinamici ovog brutalnog ‘hot-hatcha’, a tu su i karakteristične naljepnice koje označuju Clubsport verziju.

Cijena još uvijek nije poznata, ali pretpostavlja se da će od standardne verzije biti skuplji 4-5 tisuća eura. No Clubsport bi trebao stići do kraja godine pa ćemo uskoro saznati i prave cijene.


Pogledaj galeriju


VW Golf GTI Clubsport ima preko 300 KS i novu ‘šperu’

Povratak na vrhpointer
Zatvori X