Pretraži
Koenigsegg Gemera je električni Mega-GT sa 1,700 KS i 3,500 Nm! Nije NLO, ovo je obiteljski automobil

Koenigsegg Gemera je električni Mega-GT sa 1,700 KS i 3,500 Nm! Nije NLO, ovo je obiteljski automobil

Objavljeno: 06/03/2020 / Autor: Mihael / Foto: Koenigsegg

Koenigsegg Gemera je novi automobil švedskog proizvođača hiperautomobila. Ovo im je prvi takav sa četiri sjedala, tako da u ekstremnim performansama može uživati i cijela obitelj. Gemera je plug-in hibridni hiperautomobil koji može postići brzinu od 100 km/h za nevjerojatnih 1.9 sekundi dok se brzinomjer zaustavlja tek na 400 km/h.

Predstavljanje ovog novog Koenigsegga je bila velika novost za svih koji prate autoindustriju a prema riječima osnivača i šefa kompanije, Christiana von Koenigsegga ovog je njihov prvi Mega-GT. Zahvaljujući spoju električne tehnologije i motora s unutarnjim izgaranjem, Koenigsegg je navodno stvorio potpuno novu kategoriju automobila.

 



 

Do sada su ovakve performanse bile rezervirane samo za krajnje ekstremne dvosjede poput Koenigsegg Agere i Regere. Također, zahvaljujući hibridnom pogonskom sklopu, Gemera predstavlja jedinstven spoj ekstremnih performansi i prostrane unutrašnjosti automobila gdje se četiri odrasle osobe mogu komforno smjestiti, a ne samo na papiru. Stražnja sjedala imaju čak i ISOFIX priključke.


Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera

Koenigsegg Gemera


 

Koenigsegg Gemera – Obiteljski automobil s malo više konja

Osim za četiri osobe, u Gemeri ima mjesta i za njihovu prtljagu, što dodatno povećava praktičnost ovog automobila pa nas živo zanima dočekati prvi primjer sretnog vlasnika koji će ovo čudovište voziti na dnevnoj bazi. Prostranost Gemere dodatno je naglašena njenim vrlo velikim međuosovinskim razmakom od 3,000 milimetara.

Velik međuosovinski razmak pored komocije u kabini osigurava i stabilnost automobila pri velikim brzinama. Kako takve karakteristike ne bi pokazale svoje negativne strane a da bi se dodatno poboljšalo vozne osobine ovog vanzemaljskog GT-a, Koenigsegg je ugradio i automatsko zakretanje stražnjih kotača što Gemeri daje radijus okretanja znatno manjih automobila.

Zanimljivo je da ranije spomenuti motor s unutarnjim izgaranjem u Gemeri nije nikakvo V8 čudovište, već skromni 2.0-litreni trocilindraš, nimalo skormnih karakteristika. Samostalno isporučuje čak 600 KS uz jednako toliko Nm okretnog momenta. Dodamo li na to tri elektromotora sa 1,100 KS dolazimo do jedinstvene snage od 1,700 KS uz okretni moment dovoljan za pomicanje Jupitera iz orbite.


Pogledaj galeriju


Koenigsegg Gemera

Povratak na vrhpointer
Zatvori X