Pretraži
Kinezi pokorili Nordschleife; Cyan Concept je 20s po krugu brži od Méganea R.S. Trophy-R-a

Kinezi pokorili Nordschleife; Cyan Concept je 20s po krugu brži od Méganea R.S. Trophy-R-a

Objavljeno: 23/08/2019 / Autor: Petar Bondek / Da, izgleda kao himera Dodgea Chargera i Nissana Jukea, ali zato - leti!

Ovo nismo očekivali – blago rečeno! Da, očekivanje je majka svih z***ba, a to su potvrdili Kinezi na Sjevernoj petlji, masakrirajući dva rekorda staze odjednom! WTF (的缩写)??

Vjerojatno nikad niste čuli za Lynk, a ako jeste pitate se “Kome ga poslati”? Da, nije baš uobičajeno da kineski brendovi šamaraju one etablirane europske, no živimo u vremenima superbrzih promjena, kako u svakodnevici, tako i među automobilima…

 

Björk i Cyan su hladnokrvno odradili posao

Thed Björk je u Cyanu ostvario prosječnu brzinu od  170,4 km/h, što je zastrašujuće brzo za Nordschleife –

 

Ovaj kineski Štrumf s četiri vrata je punu sekundu brži od Ferrarija 488 GTB i samo sekundu sporiji od Nissana GT-R-a!

 

Kako? Pogledajte slijedeći odnos snaga;

Renault Megane RS Trophy-R 221 kW/300 KS  (7:40,1 min.), Lynk & Co Cyan Concept 393.7 kW / 528 KS (7:20,1 min.). Eto – 228 KS razlike u Cyanovu korist, crno na bijelo. Još gore, nije skinuo samo Trophy-R-a kao najbrži automobil s prednjim pogonom, nego i kao najbrža limuzina – preko sekunde brža od Jaguara XE SV Project 8!

Cyan Racing (ex. Polestar) je službeni partner Geely Group Motorsporta u World Touring Car Cup (WTCR), a ista ekipa je slagala Volvo C30 Concept s 450 KS i  Volvo S60 Concept s 508 KS. Što su točno složili?

 

528 KS iz dvolitrenog turbo-motora je sasvim dovoljno

Dvolitreni četverocilindrični motor koji razvija spomenutih 528 KS i 504 Nm okretnog momenta, sa šestbrzinskim poluautomatskim mjenjačem, koji ubrzava do 100 km/h za 4,4 s, do dvostruko veće brojke za samo 10 s, razvoja maksimum od 310 km/h, a zaustavni put sa 100 km/h mu iznosi porscheovskih 30 m.

Za super-ležanje na uvijek zahtjevnom Nordschleife se brinu podesivi Öhlinsi , a za zaustavljanje su tu 378 mm -ski diskovi sprijeda sa šest klipova, i dvoklipne čeljusti na 290 mm-skim diskovima straga. Eto, ubacite u tu matematiku hladnokrvnog Theda – i imate rekord! Jednostavnije ne može…

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X