Pretraži
Kinezi napadaju – Španjolska postala poligon za testiranje novog Lynk & Co 03 Cyan koncepta

Kinezi napadaju – Španjolska postala poligon za testiranje novog Lynk & Co 03 Cyan koncepta

Objavljeno: 13/03/2019 / Autor: Mihael / Foto: Lynk & Co / Cyan Racing

Na ovogodišnjoj Ženevi Lynk & Co je predstavio svoj 03 Cyan koncept koji su razvili u suradnji sa švedskim Volvom i nekim drugim kućama. Koriste kompaktnu modularnu platformu Volva na kojoj su razvili svoj automobil. Možda se suradnja čini pomalo neobičnom, no ako se sjetimo da je Volvo u vlasništvu kineske grupacije Geely, kao i Lynk & Co, onda sve skupa ima puno više smisla.

Čini se da Kinezi imaju strategiju, jer Volvo je nedavno najavio da će svim svojim automobilima ograničiti brzinu na 180 km/h, ali zato će dijelovi tog istog Volva poletjeti prema puno većim brzinama od uobičajenih legalnih ograničenja. Cyan Racingov koncept 03, koji je svoj život započeo kao Lynk & Co 03 limuzina, može postići brzinu od zavidnih 310 km/h.

Automobil koji gledate pred sobom, izašao je na svjetlo dana kao Lynk & Co 03, limuzina za sada još uvijek namijenjena samo za kinesko tržište. Potom je tu istu limuzinu u svoje ruke uzela tunerska kuća Cyan Racing koja je napravila WTCR trkaći automobil s kojim se planiraju natjecati u toj kategoriji protiv renomirane europske konkurencije.


 

Lynk & Co Cyan Racing 03 Concept

Lynk & Co Cyan Racing 03 Concept


Cyan Racing vam je možda nepoznat, ali zato ste sigurno čuli za Polestar. E da, to je ona ekipa što je od uglađenih Volvoa voljela raditi multiklimatske jurilice sposobne za jurnjavu po snijegu, ledu, kiši bilo na makadamu ili asfaltu. Sada se zovu Cyan Racing a ime Polestar je ostalo vezano za Volvo ali u kontekstu električnih automobila viskoih performansi. Nakon ovih rošada imena, Cyan Racing je odlučio trkaći 03 WTCR automobil malo „olabaviti“ tek toliko da ga se može voziti legalno po javnim prometnicama, naravno sa tablicama i svom urednom papirologijom.

Nazivajući ga „trkaćim automobilom za cestu“, možemo vidjeti kamo ovo sve vodi. Cyan Racingov 03 koncept koristi 2.0-litreni četverocilindarski motor potpomognut turbo puhalom a razvija nevjerojatnih 528 KS na 7,800 okretaja, te 504 Nm momenta za okretanje glava slučajnih prolaznika i putnika namjernika. Moment je dostupan u priličnom širokom rasponu od 4,500 do 7,000 okretaja, ali primjetit ćemo da motor više voli visoke nego niske okretaje, poput pravog trkaća.

Sve ovo upakirano sa 6-brzinskim sekvencijskim mjenjačem dolazi i sa odgovarajućim performansama, a to bi uz veliku maksimalnu brzinu bilo ubrzanje do 100 km/h za 4.4 sekunde, te 10 sekundi do 200 km/h. Djeluje li vam ubrzanje pomalo spornjikavo uz toliku snagu i moment te relativno malu masu za limuzinu (1,287 kg), reći ćemo samo ovo – pogon je samo na prednje kotače.

Da, ovo nije neka ludorija iz kućne radinosti koja može ići samo pravocrtno, nego usijani prednjepogonaš sa snagom Ferrarija F50, a njegovi tvorci se hvale i stvaranjem sile od 1.5 G u zavojima. Prema najavi, sljedeća faza testiranja prelazi sa španjolskih prometnica na „najlegendarniju stazu na svijetu“. Imate pravo jednom pogađati, naša oklada je naravno na Nordschleifeu. Još samo fali da Kinezi naprave repliku kod sebe doma, kao što su to već napravili sa jednim rudarskim mjestašcem iz Austrije.


Pogledaj galeriju


Lynk & Co Cyan Racing 03 Concept

Povratak na vrhpointer
Zatvori X