Pretraži
KARMA SC2 se razbacuje velikim brojkama – 1.100 KS i 14.000 Nm su neke od njih!

KARMA SC2 se razbacuje velikim brojkama – 1.100 KS i 14.000 Nm su neke od njih!

Objavljeno: 22/11/2019 / Autor: Petar Bondek / Uz nju svi Strujići izgledaju malo "ofrlji"?Copyright: KARMAAUTOMOTIVE™ 2019

KARMA SC2 : Prva Karma (ne Krama) u koju sam sjeo je još imala prefiks Fisker, prije točno deset godina u Ženevi. Dizajn Henrika Fiskera, plug-in tehnologija, stvarno ekskluzivan interijer, proizvodnja u Finskoj – sve je oko nje imalo vrlo originalan štih. Tada je plug-in hibrid zvučao kao nešto prošvercano iz Roswella, a deset godina kasnije priča s Karmom je vrlo slična!


Sve izgleda dotjerano do savršenstva – kad će serijska proizvodnja? Copyright: KARMAAUTOMOTIVE™ 2019


 

KARMA SC2 : Inkubator tehnologije

Izgleda tako dobro da je čovjek u stanju zanemariti da se radi o električnom hyperautomobilu. SC2 Concept Car je prvi korak tvrtke da se postavi kao inkubator tehnologije (to sjajno zvuči!).


Pogledajte samo taj karbon – savršeno ide uz Connolly kožu! Copyright: KARMAAUTOMOTIVE™ 2019


Kako to pokušavaju realizirati? Hm, nećemo odmah o performansama, Karma nudi nešto stvarno posebno – Drive and Play® tehnologiju uz koju fanatici i ovisnici o automobilima mogu iznova proživjeti prethodne vožnje u obliku simulacije u vlastitoj Karmi.

 



 

Tri HD kamere i FMCW lidar senzori nude prikaz automobila u pokretu od 360 stupnjeva u 3D okruženju.


Dizajn kotača pomalo vuče na McLaren SLR, no to nikako ne može biti minus! Copyright: KARMAAUTOMOTIVE™ 2019


Tu je još laserski projektor koji nanovo prikazuje vožnju čim s uparkirate. A ni 560 km autonomije nije loša brojka! Silnu snagu iz četiri elektromotora kontroliraju karbonski diskovi , ovjes je potpuno trkaći – push rod nemaju baš svi…baš kao ni Ultra Sonic Sensor Stalk – koji kontroliraju launch control i regenerativno kočenje!

 

Karma je opet korak ispred drugih – i dizajnom i tehnologijom!


Pogledaj galeriju

KARMA SC2

Povratak na vrhpointer
Zatvori X