Pretraži
Karbonska karoserija, 800 kg, 700 KS i DRS za “klupski” BMW M2 Competition ? Ništa od navedenog – ali zvuči sjajno u naslovu, zar ne?

Karbonska karoserija, 800 kg, 700 KS i DRS za “klupski” BMW M2 Competition ? Ništa od navedenog – ali zvuči sjajno u naslovu, zar ne?

Objavljeno: 31/07/2019 / Autor: Petar Bondek / Photo: BMW AG

Ako nešto mrzim, to su teaser – navlakuše od 15 sekundi o zakamufliranim trkaćim modelima. Baš takav obavezno pogledajte na kraju članka…

Baš je nešto namrgođen…kao da jedva čeka prevrnuti neku Alfu na krov ili zakucati prvog AMG-a u prvu bankinu! A tko je to? Kamuflirani bazni proizvod BMW M Motorsporta koji će biti na raspolaganju privatnim momčadima, a svoj će debi imati na VLN Endurance Championship / 6 hrs of Nürburgring već ovog vikenda!

Da, bit će to prvi veeeeliki test u dugom procesu finog uštimavanja malog M-a koji će u ruke privatnih momčadi doći početkom slijedeće sezone (drugi kvartal 2020). Ovo je zapravo treća faza testiranja, nakon Miramasa (FRA) and Portimãoa (POR), u slijedećim tjednima i mjsecima. Kad već inzistirate na informaciji, na raspolaganju će biti dvije verzije –  Racing i Clubsport, koje bi trebale privući znatno više privatnika/početnika od svog prethodnika BMW M240i Racing.

 

Ono na što su se specijalci iz M-odjela koncentrirali je lakoća korištenja za sve korisnike – nešto poput AK-47 s unutrašnjim izgaranjem i spojlerima…

 

Naravno, sve navedeno s maksimalnom tehničkom kvalitetom i maksimalnom sigurnosti! Osmišljen je tako da se može koristiti u različitim serijama i prvenstvima, jer M odjel mora nešto i zaraditi…Performanse? Poprilično je snažan i stvarno je brz, a za ostale manje detaljne podatke morate pričekati…bar do nedjelje!

Da, bilo bi sjajno kad bi imao kilažu 2003 tii-ja (1.026 kg), snagu DTM E30 M3 (300 KS) i te M12 zvuk i Jägermeister Rennsport boje E21 320i Grupe 5. No, sad sam već izbirljiv…

 

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X