Pretraži
Ja sam „Klaus“ BMW serije 3 E36, imam 5.3-litreni V8 i 1000 KS…

Ja sam „Klaus“ BMW serije 3 E36, imam 5.3-litreni V8 i 1000 KS…

Objavljeno: 04/05/2020 / Autor: Mihael / Foto: Hidden Motorsports

BMW E36 Klaus – Tuning automobila ponekad stvarno može poprimiti razmjere nestvarnoga i čudnog. BMW serija 3 generacije E36 je često popularna osnova za razne tuninge i personalizacije, bilo da se radi o kompletnom preslagivanju motora, ovjesa i aero paketa na karoseriji ili pak, što je naravno češći slučaj, da se posegne samo za mapiranjem i chipiranjem motora uz neizostavan preglasni ispuh.

Primjerak koji se nalazi pred vama zove se Klaus i vrlo je vjerojatno da se radi o najneobičnijoj trici E36 generacije koju ste do sada vidjeli ili koju ćete ikada vidjeti. Automobil je doživio značajne prerade u svakom pogledu, od vanjštine i drastičnih promjena na karoseriji pa do kompletne zamjene i promjene motora i pogonskog sklopa.

 



 

Motor ovog Frankensteina je ono što ga doista izdvaja od bilo kakvih uobičajenih tuning varijanti BMW-a E36. Ispod haube se nalazi 5.3-litreni V8 „small block“ iz Chevroleta koji naravno da nije ostavljen u serijskom formatu. Iz ove kreacije stoji tvrtka prikladnog imena, Hidden Motorsports. Motor je presložen u „kućnoj radinosti“ tako da su mu ugrađeni posebni klipovi i strojno obrađene glave iz Lingenfeltera, jednog od najpoznatijih tunera Chevroleta.


BMW E36 Klaus

BMW E36 Klaus

BMW E36 Klaus


 

BMW E36 Klaus

Da je motor ostavljen samo na ovome, bio bi i više nego pretjeran par za skromnu BMW E36-icu, međutim vlasnik se odlučio za dodatno nabrijavanje. Na 5.3-litrenu zvijer dodana su čak dva turbopunjača da zakuhaju priču na neku potpuno novu razinu. Snaga još uvijek nije točno izmjerena ali ekipa iz Hidden Motorsportsa očekuje da Klaus ima oko 1,000 KS!

Tolika snaga se naravno nekako mora i prenijeti na kotače pa zatim i na cestu. Umjesto serijskog BMW-ovog mjenjača koji bi se doslovno razletio pod ovolikim naletom snage, stavljen je Tremec T56 ručni mjenjač sa šest brzina prijenosa. Kada bismo ovdje podvukli crtu, imali bismo brutalnu kreaciju u tijelu BMW-a E36 ali njegovo tijelo ili stručnije rečeno karoserija su sljedeća tema kojoj su ovi „luđaci“ posvetili puno pažnje.

Govorimo li o karoseriji, bilo bi nam lakše pričati o nedostatku iste jer najveći dio oplate na ovom BMW-u je jednostavno izrezan aumjesto karoserije je stavljen vidljivi egzoskeleton nalik kavezu u trkaćim automobilima. Originalna šasija je jedan od rijetkih dijelova ovog automobila koji je ostao prisutan. Također, za dobru mjeru su ostavili prepoznatljiva prednja svjetla BMW-a i karakteristične bubrege nalik golemim nosnicama ovog razjarenog cestovnog ratnika.


Pogledaj galeriju


BMW E36 Klaus

Povratak na vrhpointer
Zatvori X