Pretraži
KTM  950 Adventure u malo drugačijem izdanju ; otkriveni novi talenti moćnog austrijskog maratonca

KTM  950 Adventure u malo drugačijem izdanju ; otkriveni novi talenti moćnog austrijskog maratonca

Objavljeno: 11/04/2019 / Autor: Petar Bondek / Foto: Sport Evolution

Neki motocikli Vas jednostavno iznenade. KTM  950 Adventure/Super Enduro je ukratko najbrži motocikl od točke A do točke B, ukoliko između te dvije točke nije savršen asfalt po MotoGP standardu. Dokazan na Dakaru i izvan njega jednostavno guta kilometre i konkurenciju, jednakog lakoćom. No, vizualno baš i nije laganica. Sve dok ne završi u Sport Evolutionu u Koblenzu…

Oklop? Koji oklop?

A ljudi misle da samo Ducati izgleda dobro u toplessu…XL oklop i sve nepotrebne plastike su jednostavno nestale u akciji. Isto vrijedi i za superdugo sjedalo, ogromni spremnik goriva i stražnji blatobran koji služi kao humano sredstvo za sprječavanje osljepljivanja konkurencije pri prolasku hrpta dina.

Vlasnik ovog Scramblera će vidjeti dinu samo u nekoj filmskoj večeri Davida Lyncha…Umjesto plastičnih potrošnih rekvizita za skupljanje blata i vode tu su lijepi ručno izrađeni aluminijski komadi, uz MotoGP bacač decibela i masku očito posuđenu s BMW-a R nineT Urban G/S. Da bi ovaj KTM imao street kredibilitet skraćena mu je prednja vilica, a usput i prednji kotač – sada ima prihvatljivo kompaktan 19-colni, dok je straga ostala osamnaestica.

Uz poseban usis za dva 43-mmska Keihina i nezaobilazni K&N i najbitniji podatak – 15 kg manjka, težina prosječne plinske boce. Da, sa serijskih 190 kg je ovaj Scrambler pao na 175, što je super vijest za 107 KS na radilici i 97 KS na kotaču. Da, poprilično zasrašujuće za njegovog imenjaka Triumpha! Ukratko, ovo čisto gabarita radi nije mogao ispasti cool cafe racer, ali zato kao scrambler priča sve svjetske jezike!

Pogledaj galeriju

 

Povratak na vrhpointer
Zatvori X