Pretraži
Ford Focus sa 640 KS i plamenom iz auspuha i motora! Lik ga vozi svaki dan na posao.

Ford Focus sa 640 KS i plamenom iz auspuha i motora! Lik ga vozi svaki dan na posao.

Objavljeno: 15/01/2019 / Autor: Mihael / Foto: Screenshot

Da budete sigurni da se ovdje radi o osobnom projektu istinskog zaljubljenika u sulude kombinacije pod haubom, moramo rasčistiti jednu stvar – ovaj Focus i dalje ima samo prednji pogon! S obzirom da se radi o drugoj generaciji Focusa, originalno u ST izvedbi, trebamo znati da tada niti tvornički top model sa RS oznakom nije imao pogon na sve kotače.

Možda zvuči šašavo nakon svih ugrađenih dijelova i napravljenih prerada na motoru, ali vlasnik nije htio previše komplicirati uvođenjem pogona na sve kotače. Nije da mu ovaj automobil služi za neka natjecanja tako da učinkovitost u prijenosu snage na tlo nije od presudne važnosti a ovako je i zabavnije.

Motor u Focusu ST druge generacije je 2.5-litreni peterocilindraš, podrijetlom iz kockastog Volvo karavana. U trenutnoj izvedbi u ovom Focusu, 2.5-litreni turbak isporučuje nevjerojatnih 640 KS u kombinaciji sa zastrašujućim okretnim momentom od 800 Nm!!


Ford Focus ST mk.2 640 KS

Ford Focus ST mk.2 640 KS

Ford Focus ST mk.2 640 KS


Za sunčanog vremena i kada je cesta suha pa sportske Michelinke uspiju koliko toliko zagristi u cestu pri punom gasu, automobil je skoro pa teže upravljiv nego li po blago mokroj podlozi. Kvaka je u kombinaciji brutalne snage i prednjeg pogona koji pri naglim ubrzanjima praktički preuzima kontrolu nad volanom za koji se možete držati tek toliko da vas bude malo manje strah.

Podsjetimo, u tvorničkoj izvedbi Ford Focus ST druge generacije je imao nemalih 225 KS uz solidno ubrzanje, preko ručnog mjenjača, od 6.8 sekundi do stotke. U svoje vrijeme je bio jedan od bolje složenih kompaktnih jurilica, sa izvrsnim performansama i nadprosječnom uglađenošću jer se fantastični Fordov ovjes lako nosio sa tvorničkom snagom.

Međutim, sa podizanjem snage na superautomobilskih 640 KS prednji pogon i ovjes jednostavno nemaju šanse. Vlasnik kaže da se i sam sada boji i malo brže ulaziti u zavoje jer postoji mogućnost da automobil u trenutku prokliže preko nosa i odvede ga u obližnju grabu.

S obzirom da se radi o automobilu za vlastiti gušt, vlasnik ga je sam slagao a pri visokim okretajima eksplozije na auspuhu su svakodnevica. Čovjek ga vozi svaki dan na posao, šest dana u tjednu a prosječna potrošnja se kreće oko 14 litara na 100 kilometara. Ukupni trošak, uključujući automobil, za ovako nevjerojatnu kreaciju je nešto preko 33,000 Eura, što svakako zvuči odličan omjer uloženih Eura i konjskih snaga. Svaka pohvala vlasniku na hrabrosti i entuzijazmu!


Pogledaj galeriju


Ford Focus ST mk.2 640 KS

Povratak na vrhpointer
Zatvori X