in

Fiat Tipo hatchback: Zašto ne?

Fiat Tipo
Foto: Screenshot

Fiat Tipo dobro je zaokružen hatch kojega možete nabaviti po povoljnim cijenama. Nudi više nego dovoljno praktičnosti za većinu situacija, dok snažan motor i udobno podvozje čine ga prihvatljivim obiteljskim automobilom za život. Pozitivna je stvar ta da Fiatovi štedljivi operativni troškovi su ono što jamči dogovor.

Dok je početni Tipo posebno jeftin u Europi, više cijene u Velikoj Britaniji pozivaju na usporedbu s nekim mnogo uspješnijim konkurentima. Na primjer, Vauxhall Astra je mnogo zabavnija za vožnju bez žrtvovanja ekonomičnosti ili udobnosti. I tu Tipo najviše gubi. Dok mnogi talijanski automobili imaju karakter koji pomaže prikriti njihove nedostatke u nekim područjima, dosadno iskustvo u vožnji Tipa vjerojatno će neke ljude odbiti. Stilski detalji su uredni, ali cjelokupni oblik Tipa, zajedno s njegovom unutrašnjosti, razočaravajuće je sitan. Ako tražite jeftin obiteljski automobil, svakako pogledajte Tipo. Fiat Tipo i Fiat Tipo karavan (SW) kompaktni su obiteljski automobili, ali se prodaju po nižoj cijeni od konkurenata kao što su Ford Focus i VW Golf. Tu je i verzija limuzine koju treba razmotriti, iako se nudi samo s benzinskim motorom od 94 KS.

Fiat je koristio postojeću tehnologiju za Tipo. Izgrađen je na proširenoj platformi koja se dijeli s modelima poput Jeep Renegadea, Fiata 500L/500X i Fiat Doblo kombija, dok su motori i tehnologija u automobilu također zajednički s drugim vozilima Fiata, Alfa Romea i Jeepa. Ti motori uključuju stari Fiatov atmosferski 1.4 benzinac, noviji 1.4 T-Jet turbo benzinac i 1.6 Multijet dizel. Svi automobili imaju prednji motor, pogon na prednje kotače, sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem za benzinske motore i opcijskim 6-stupanjskim automatskim za dizel.

Asortiman Tipo strukturiran je na jednostavan način, s izravnim porastom cijena između razreda. Početni 1.4 Easy hatchback od 95 KS kreće se od oko 130.000 kuna, dok je oprema Lounge s višim specifikacijama 17.500 kuna više od Easy. Sportski S-Design je povrh toga još 9.000 kuna, a vrhunske Sport verzije koštaju nešto više od 185.000 kuna. Fiat Tipo hatchback predstavljen je u Velikoj Britaniji 2016. godine (prvo je stigao kao limuzina na ostala tržišta godinu prije). Drugi je automobil koji koristi naziv Tipo. Originalni Tipo iz 1988. bio je nasljednik Ritma, a čak je osvojio i titulu europskog automobila 1989. godine. Teško ćete ga pronaći ovih dana, ali njegova platforma korištena je na brojnim drugim automobilima, uključujući Alfa Romeo 145/146, Fiat Coupe Turbo i Lancia Delta.

Iako je taj automobil također iznjedrio Fiat Tipo 16V hot hatchback, to nije bio slučaj s trenutnim automobilom. Jedina prava varijacija je karavan Tipo, koji nudi dodatnu praktičnost u odnosu na otvor zahvaljujući većem prtljažniku.

Članak objavio Luka Petkovic

BMW M3

BMW M3 E30 Sport Evolution: Je li ovo najbolji M3 svih vremena?

ovjes automobila

Kako prepoznati neispravan ovjes?