Pretraži
„Faceliftani“ VW Passat predstavljen prije Ženeve – decentan ali nakrcan novom tehnologijom

„Faceliftani“ VW Passat predstavljen prije Ženeve – decentan ali nakrcan novom tehnologijom

Objavljeno: 06/02/2019 / Autor: Mihael / Foto: Volkswagen

Počevši od 1973. godine, Passat je s vremenom postao prepoznatljivim simbolom Volkswagena. Od tada pa sve do danas, Volkswagen ih je prodao puno unatoč padu popularnosti toga segmenta posljednjih godina. Skoro 30 milijuna Passata je kročilo prometnicama diljem svijeta. Uspješna receptura po kojoj je napravljen s godinama je samo evoluirala, a posljednju inkarnaciju imate prilike vidjeti upravo ovdje.

Najvažnije obilježje novog Passata jest inovativna tehnologija kojom je opremljen, dobrim dijelom po prvi puta viđena u standardnom modelu Volkswagena namijenjenom masovnoj proizvodnji bez premium cijene. U skladu s vremenom u kojem nam dolazi, novi Passat je opremljen dosad najvišim stupnjem autonomnosti viđenim u tome modelu.

Volkswagenov „Travel Assist“ slobodno možemo nazvati autopilotom, sustavom koji nudi visok stupanj samovoznosti te je u mogućnosti upravljati automobilom sve do brzine od 210 km/h. Uspoređujući ga sa sličnim sustavom na još uvijek aktualnom Passatu, radi se o povećanju maksimalne brzine za čak 170 km/h.



Novi sustav osim autonomnosti u gradskoj vožnji pri brzini od 40 km/h, što je prisutno na aktualnom modelu, može upravljati automobilom te ga aktivno držati unutar jedne prometne trake i pri velikim brzinama na autocesti. U kombinaciji sa pametnim tempomatom, ovaj sustav može mijenjati brzinu vožnje ovisno o ograničenju brzine na određenom dijelu ceste te ju prilagođavati zavojima i raskrižjima na putanji vozila.

Pored ovog impresivnog sustava koji donosi dosad neviđenu razinu autonomnosti u omiljenu vam Volkwagenovu limuzinu (i karavan), tu je i novi multimedijalni sustav naziva MIB3 sa veličinom ekrana sve do 9.2 incha, ovisno o opremi koju odaberete. Njegova osobitost je da u sebi ima ugrađenu SIM karticu koja mu omogućuje stalnu povezanost sa Internetom a ujedno i funkciju hot spota. Tako da kada vidite novi Passat na cesti, pazite da vam se netko ne ubaci i slobodno mu se zakačite na Wi-Fi.

U tom slučaju jedina briga vam ostaje za koji se motor vlasnik novog Passata odlučio (naravno i o tome što sami vozite) jer velike su šanse da nećete lako držati korak sa novim Passatom na autopilotu. Ponuda motora obuhvaćat će nekoliko dizela i benzinaca. Najsnažniji benzinac bit će turbak sa 272 KS dok će ponos dizelaša braniti biturbo TDI motor zapramine 2.0 litre sa elastičnih 240 KS. U ponudi će naravno biti i hibridni Passat GTE sa pojačanim paketom akumulatorskih baterija što bi mu trebalo omogućiti domet od 55 kilometara samo na struju.


Pogledaj galeriju


2020 VW Passat

Povratak na vrhpointer
Zatvori X