Pretraži
Emory Outlaw 911K ; zrakom hlađeni stroj koji nećete moći prestati sanjati

Emory Outlaw 911K ; zrakom hlađeni stroj koji nećete moći prestati sanjati

Objavljeno: 11/07/2019 / Autor: Petar Bondek /

Tko kaže da Rod Emory obrađuje samo 356-ice?

Emory Outlaw 911K

Prije nego što je klijent odlučio promijeniti ga zauvijek, bio je to poprilično običan 1968 911 SWB. No, Emory je nedavno imao susret s magičnim 908-010, kojeg je vozio Vic Elford i za inspiraciju nije trebalo duboko kopati – samo nekoliko drmanja lakirerske miješalice sa signalno žutom i slonovača bijelom bojom…

 

Emory Outlaw 911K – Jednostavno NIKAD ne razočara!

 

Emory Outlaw 911K

Naravno, nije sve u boji – straga je 2,5 litreni bokser iz 1969., Weber 40 IDA 3C rasplinjači, vodoravni ventilator u 935 stilu i kutija za zrak ručno rađena od stakloplastike boje jantara. Megafonski ispušni sustav resko ispušta 190 KS, sasvim dovoljnih da superlaganog 911 bacate po omiljenoj cesti na način koji je potpuno stran modernim automobilima – način koji obuhvaća auto težak oko tone, s vrhunskim ovjesom, modernim kočnicama i 901 mjenjačem – i tim bokserom…

Emory Outlaw 911K

Interijer je opet inspiriran 908-icom, crvena trkaća sjedala i MOMO pojasevi u pet točaka su u savršenom skladu s Prototipo volanom istog proizvođača.

Emory Outlaw 911K

Inspiracija ne može biti bolja – 908-010 K—”Kurzheck”, jedan od prvih Porscheovih prototipova sa zatvorenim kokpitom, trilitrenim osamcilindričnim bokserom i 350 KS. 911K je dobio isti spartanski tretman, nigdje ne postoji višak materijala, sve ima svoje mjesto i svrhu, bez ikakvog podvoravanja estetici ili trendovima. Sportski automobili su oduvijek bili ovakvi – ogoljeni, s naglaskom na bitnim stvarima – ležanju, kočenju i ubrzanju – šteta što su svi (osim rijetkih)zaboravili na to!

 

Emory nudi jednostavni podsjetnik na jednostavnija vremena – kad se više brinulo o omjeru snage i težine nego o marketingu…

 

 

Pogledaj galeriju

Povratak na vrhpointer
Zatvori X